حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
امام جمعه ازنا:

پایگاه نماز جمعه متعلق به همه مردم است

پایگاه نماز جمعه متعلق به همه مردم است

امام جمعه ازنا گفت: پایگاه نماز جمعه متعلق به همه مردم بوده و محلی برای مطالبه‌گری و وحدت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ازنا ضمن گرامیداشت آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج)، اظهار داشت: قول می‌دهم که این تریبون در مسیر روشنگری، بصیرت افزایی، مطالبه‌گری و وحدت بین همه اقشار و در نهایت صدای مردم عزیز به مسئولان باشد.

وی افزود: همه مردم از اقشار، گروه‌ها، جریانات مختلف، جوانان و نوجوانان و حتی نونهالان در نماز جمعه سهم دارند و پایگاه نماز جمعه متعلق به همه مردم است.

امام جمعه ازنا عنوان کرد: رونق گرفتن اقتصاد و معیشت مردم این دیار در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، دام‌پروری و سایر مشاغل مطالبه مهمی است که باید به‌صورت جدی پیگیری نمود و نتیجه آن را مردم مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: امروز گردان مالک اشتر ازنا به‌عنوان یک برند در قاموس دفاع مقدس جایگاه دارد، برادر عزیز و ارزشمندمان سردار حاج نوری که خود از مفاخر این شهرستان است از مؤسسان این گردان بوده و رشادت‌های وی و دیگر فرزندان این دیار مایه افتخار است.

موسوی با قدردانی از ائمه جمعه پیشین شهرستان، بیان کرد: دفتر امام جمعه ازنا همچون گذشته به روی همه مردم با هر فکر و نظر و گرایشی باز است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از