حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
پدافند غیرعامل آمادگی در برابر بحران‌هاست
معاون فرماندار بروجرد:

پدافند غیرعامل آمادگی در برابر بحران‌هاست

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بروجرد گفت: پدافند غیرعامل آمادگی در برابر بحران‌ها و آگاه‌سازی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حسن بلوریان صبح امروز در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان بروجرد که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ضروریات این است که آمادگی کامل در برابر بحران‌ها وجود داشته باشد که هفته پدافند فرصتی برای آگاه‌سازی است.

وی افزود: در همین راستا مانورهایی با هدف آمادگی کامل در دستگاه‌ها برگزار می‌شود که هر دستگاه باتوجه به وظایفی که دارد، بتواند در این زمینه آمادگی لازم در برابر مخاطرات را داشته باشد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بروجرد تصریح کرد: از دیگر مواردی که در این زمینه مد نظر قرار دارد، هماهنگی بین دستگاه‌هاست که در صورت لزوم بتوانند بهترین فعالیت را انجام دهند.

در ادامه محمدعلی خسروی مدیر امور برق بروجرد، گفت: یکی از مواردی که باید در دستور کار نانوایی‌ها قرار گیرد این است که مجهز به موتور برق باشند تا در مواقع بحرانی بتوانند نان مورد نیاز مردم را تهیه کنند، همچنین پمپ‌بنزین‌ها نیز برق اضطراری داشته باشند تا در مواقعی که لازم است، خدمات را ارائه دهند.

وی افزود: هر دستگاه باید تجهیزات و ضروریات لازم را برای مواقع بحرانی داشته باشند تا در صورت وقوع هر مشکلی، خدمت‌رسانی به مردم مختل نشود.

محمدرضا امانتچی رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد نیز در این جلسه عنوان کرد: در حال حاضر ۱۰ پایگاه اورژانس در بروجرد فعالیت دارند که در صورت لزوم خدمات قابل توجهی را ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: اقداماتی انجام شده و همه پایگاه‌ها و درمانگاه‌ها آماده‌اند و علاوه بر این نیز در بیمارستان شهید چمران بروجرد  پزشکان متخصص و عمومی حضور داشته و آمادگی لازم را دارند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از