حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
پروازهای فرودگاه خرم‌آباد رضایت بخش نیست
استاندار لرستان:

پروازهای فرودگاه خرم‌آباد رضایت بخش نیست

استاندار لرستان گفت: پروازهای فرودگاه خرم‌آباد به‌هیچ عنوان رضایت‌ بخش نیست و این پرواز‌ها باید توسعه داده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سید سعید شاهرخی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: نگاه این است که گام‌ها را بلندتر برداریم و باید شتاب و جهش در کارها انجام شود، باید نگاه و توجه به تولید، اشتغال و بهبود معیشت مردم باشد به شکلی که مردم این موضوع را احساس کنند.

وی افزود: اگر به دنبال جهش هستیم باید برنامه‌ها و کارها را به صورت راهبردی و عملیاتی تعریف کنیم یعنی هر دستگاهی امکانات را بسنجد و هدف‌گذاری کند، تحقق اهداف زمانی عملیاتی خواهد شد که روحیه همکاری بین بخشی در بین دستگاه‌های اجرایی به حد اعلا برسد.

استاندار لرستان تصریح کرد: برای اینکه یک حرکت هدفمند و هماهنگ را انجام دهیم هماهنگی بین بخشی همه دستگاه‌های اجرایی لازم است.

وی بیان کرد: مقرر شد سازمان مدیریت یک برنامه راهبردی و عملیاتی برای چهار سال پیشرو تهیه کند که مشخص شود هر دستگاه در هر زمان از فصول مختلف باید کجای کار باشد و چقدر از مسیر را طی کرده است، هدف اصلی از تنظیم این برنامه ارتقاء و توجه به تولید و اشتغال است.

شاهرخی عنوان کرد: در جلسه تأکید شد همه مدیران همراه با نمایندگان مردم در مجلس تلاش کنند از اعتباراتی که به صورت متمرکز در کشور است سهم بیشتری را برای استان بگیرند و همچنین بر این موضوع تاکید شد که پروژه‌های مهم و کلیدی استان مانند راه‌آهن، آزادراه‌ها و سدها را دنبال کنیم تا بتوانیم به سرعت شاهد تحول در اجرای زیرساخت‌های استان باشیم.

استاندار لرستان گفت: در دوره گذشته که بنده در خدمت مردم لرستان بودم زیرساخت‌های فرودگاه را در حد یک فرودگاه بین‌المللی ساختیم اما پروازها به هیچ عنوان رضایت بخش نیست و این پرواز‌ها باید توسعه داده شوند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از