حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/07/24 شمسی | 2024/10/15 میلادی
پروژه‌های اجرایی دستگاه‌ها را حمایت می‌کنیم
شهردار خرم‌آباد:

پروژه‌های اجرایی دستگاه‌ها را حمایت می‌کنیم

شهردار خرم‌آباد گفت: بزرگترین بازارچه آبزیان غرب کشور به صورت رایگان تغییر کاربری پیدا کرده و پروانه آن هم به صورت رایگان است، در نمونه‌های دیگری که دستگاه‌ها می‌توانند کمک کنند، آمادگی حمایت داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، داریوش بارانی بیرانوند امشب در آئین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین بازارچه آبزیان غرب کشور که در شیلات لرستان، برگزار شد، اظهار داشت: قرار است این پروژه شیلات در یک بازه زمانی کوتاه به انجام برسد که باید گفت کار مهمی است چرا که آغاز یک راه است.

وی با بیان اینکه در ایجاد بازارچه‌های تخصصی که در این حوزه نیاز واقعی مردم است مسیر ناپیموده زیادی را در پیش داریم افزود: این مجموعه به صورت رایگان تغییر کاربری پیدا کرده و پروانه آن هم به صورت رایگان است، در نمونه‌های دیگری که دستگاه‌ها می‌توانند کمک کنند، آمادگی حمایت داریم.

شهردار خرم‌آباد عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم مراکزی ایجاد کنیم که مردم بتوانند نیازشان را برآورده کنند و چهره مرکز استان را تغییر دهد.

وی بیان کرد: زمان مشخص شده برای پروژه یک زمان شش ماهه است و امیدواریم بتوانیم مسیر را ادامه دهیم و نمونه‌های موفق دیگری را در سایر نقاط شهر داشته باشیم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از