حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
کارشناس مسائل سیاسی:

پروژه رسانه‌ای دشمنان در انتخابات شکست خورد

پروژه رسانه‌ای دشمنان در انتخابات شکست خورد

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به پروژه سنگین رسانه‌ای دشمنان انقلاب برای عدم حضور مردم در انتخابات، گفت: با وجود توطئه دشمنان، میزان مشارکت در انتخابات درصد قابل اعتنایی است.

حجت‌الاسلام مسعود مدهنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، با اشاره به پروژه سنگین رسانه‌ای دشمنان انقلاب برای عدم حضور مردم در انتخابات، اظهار داشت: در شرایط فعلی با وجود بمباران مردم ایران در فضای مجازی، میزان مشارکت در انتخابات درصد قابل اعتنایی بود، مردم با وجود مشکلات معیشتی، بعضی سوء مدیریت‌ها و برخی ترک فعل‌ها بار دیگر پای صندوق‌های رأی آمدند.

وی افزود: وقتی در اولین سال پیروزی انقلاب بعد از انتخابات تعیین حکومت بیش از ۹۸ درصد واجدین شرکت می‌کنند و همان سال در انتخابات اولین دوره مجلس شورای اسلامی کمتر از ۶۰ درصد واجدین شرکت می‌کنند یعنی مشارکت در ادوار گذشته مجلس مشارکت بالایی نبوده است. 

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: مردم در شرایطی که منافع شخصی آن‌ها تأمین نشده است به دلیل اعتماد به نظام جمهوری اسلامی پای صندوق‌های رأی می‌آیند و این یک پیروزی محسوب می‌شود.

مدهنی بیان کرد: دشمنان نظام بعد از اغتشاشات ۱۴۰۱ از دشمنی با ملت ایران ناامید شدند و این ناامیدی به چرخش موضع و نزدیک شدن به سیاست‌های جمهوری اسلامی منتهی شد، بعد از اغتشاشات سال گذشته، انتخابات در اسفند امسال برگزار شد و با وجود هزینه‌های فروان دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم، بار دیگر مردم حضور حداکثری در انتخابات داشتند.

وی با اشاره به اینکه اخبار خلاف واقع و پیش‌بینی اشتباه مرگ یک رسانه تلقی می‌شود،‌ عنوان کرد: بعضی رسانه‌های غربی می‌گفتند درصد مشارکت مردم ایران در انتخابات پائین است و این موضوع را تیتر اول روزنامه‌های خود قرار دادند، عدم تحقق این پیش‌بینی باعث ناامیدی دشمنان نظام اسلامی و عدم اعتماد مردم به آن‌ها می‌شود.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: نه گفتن مردم به دشمنان و مشارکت حداکثری باعث افول بیشتر دشمنان در همه زمینه‌ها و عدم اعتماد به اخبار دشمن شد و روز به روز مسیر سقوط و افولشان را سرعت می‌بخشد،‌ دشمنان با وجود درماندگی و ناامیدی بازهم در آینده علیه ما برنامه‌ریزی می‌کنند چون ذات آن‌ها دشمنی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از