حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار دلفان:

پروژه چهارخطه خرم‌آباد- نورآباد امسال تکمیل می‌شود

پروژه چهارخطه خرم‌آباد- نورآباد امسال تکمیل می‌شود

فرماندار دلفان گفت: پروژه چهارخطه خرم‌آباد- نورآباد ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نهایتاً پایان امسال تکمیل می‌شود.

اصغر قهرمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در رابطه با مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به استان لرستان اظهارداشت: چهارخطه خرم‌آباد به نورآباد هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی ۱۱ کیلومتر آن باقی مانده است.

وی افزود: بنا بود چهارخطه خرم‌آباد به نورآباد تا آذر ماه امسال تکمیل شود ولی متاسفانه هنوز تکمیل نشده و جدیداً شروع به کار شده و منتظر اتمام این پروژه هستیم و نهایتاً پایان امسال تکمیل می‌شود.

فرماندار دلفان عنوان کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر نورآباد نیز هم اکنون ساختمان فیزیکی آن ۸۶ درصد پیشرفت دارد که بناست تا اردیبهشت ماه ساختمان فیزیکی آن احداث شود و کارهای فنی آن باقی می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه سد تاج امیر نیز هم اکنون ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا بهمن ماه امسال آبگیری می‌شود، بیان کرد: فاز نخست پروژه ایستگاه پمپاژ اسماعیل‌آباد نیز ظرف یک تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، البته این ایستگاه یک مرحله افتتاح شده بود اما به دلیل مشکلات فنی کار متوقف شد که مجدد شروع به کار شد.

قهرمانی گفت: در بخش ورزش نیز سکوی تماشاگران را داریم که برای ساخت آن تخصیص اعتبار داده‌اند، مدت طولانی از شروع به کار آن گذشته است اما اکنون با این تخصیص اعتبار شدیداً پیگیر کار اجرای آن هستیم که تا پایان سال به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: سالن‌های ورزشی رزمی این شهرستان تکمیل شده و احتمالاً تا بهمن ماه امسال به مرحله بهره‌برداری برسند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از