حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

پوستر جشنواره ملی «شعر طنز جمعیت» رونمایی شد

پوستر جشنواره ملی «شعر طنز جمعیت» رونمایی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: امروز از پوستر جشنواره ملی شعر طنز جمعیت «قدم نورسیده» از مجموعه طرح‌های قرارگاه شهید آوینی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اعظم روانشاد ظهر امروز در آئین رونمایی از پوستر جشنواره ملی شعر طنز جمعیت که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، اظهار داشت:‌ امروز از پوستر جشنواره ملی شعر طنز جمعیت «قدم نورسیده» از مجموعه طرح‌های قرارگاه شهید آوینی رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه شهید آوینی یکی از خدمات ارزشمند دولت سیزدهم بود، افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مسائل فرهنگی و اجتماعی از هفت طرح شاخص اداره کل طرح شهید آوینی را به موضوع جمعیت اختصاص دادیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: ‌همانطور که هنرمندان به عنوان الگو و جریان‌ساز جامعه در همه مسائل فرهنگی و اجتماعی همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند در حوزه جمعیت هم باید بیشترین بهره‌برداری را از این قشر جریان‌ساز داشته باشیم.

روانشاد عنوان کرد: همکاران ما در بروجرد پیشنهاد دهنده این طرح بودند و این طرح شاخصی در زمینه جمعیت است که ان‌شاءالله بتوانیم آن را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از