حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان مطرح کرد:

پیمان‌سپاری ۹۰ میلیارد تومان پروژه در شهرک‌های صنعتی

پیمان‌سپاری ۹۰ میلیارد تومان پروژه در شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: ۹۰ میلیارد تومان پروژه در شهرک‌های صنعتی استان پیمان‌سپاری شده است که تا پایان سال این رقم به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

فرزاد محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: یکی از اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی، شناسایی واحدهایی است که قابلیت تبدیل به دانش‌بنیان را دارند که در سال جاری تاکنون چهار واحد شناسایی شده و دو واحد به دانش‌بنیان تبدیل می‌شود.

وی افزود: تا نیمه اول امسال بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان زیرساخت‌ عمرانی شامل آب، برق، آسفالت در شهرک‌های صنعتی آماده می‌شود که تامین زیرساخت‌های لازم یکی از رسالت‌های شهرک‌های صنعتی است و شرایط برای جذب سرمایه‌گذار در قالب ۷۰ پروژه فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان تصریح کرد: در قالب پروژه‌های جدید عمرانی نیز امسال ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه، پیمان‌سپاری می‌شود که از این مقدار تاکنون ۹۰ میلیارد تومان اجرایی شده است.

محمدی بیان کرد: در حوزه ایجاد زیرساخت‌ها، شهرک‌های صنعتی رشد ۱۲ برابری داشته که سبب می‌شود تا علاوه بر افزایش تولید در زمینه ایجاد اشتغال هم نقش مهمی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت و حمایت از واحدهای تولیدی متوسط و کوچک سبب می‌شود تا زودتر به نتیجه برسند و بسیاری از همین واحدها توانستند در اشتغال بسیار موفق باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از