حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد:

چهره آمریکا در حمایت از صهیونیست نمایان است

چهره آمریکا در حمایت از صهیونیست نمایان است

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت: چهره آمریکا در حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی یکی پس از دیگری برای جهانیان نمایان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهروز شمسی‌فرظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) اظهارداشت: مادران شهدا در زندگی ام‌البنین‌وار فرزندان خود را تقدیم کردند و در دفاع مقدس این فرزندان حماسه آفریدند.

وی با اشاره به ظلم و جنایت دشمنان در غزه، افزود: بر اساس آموزه‌های دین محکم باید ایستاد و امامین انقلاب برای همین در مقابل دشمن ایستادند و آمریکا متهم اصلی همه جنایت‌هایی است که در دنیا رخ می‌دهد و همه‌کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند، طی این چند ماه چند هزار کودک و زن در غزه به شهادت رسیدند اما سخن نگفتند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد عنوان کرد: حق وتو یکی از ظالمانه‌ترین اقداماتی است که هر جا می‌خواهند در راستای اهداف پلید خود از آن استفاده می‌کنند و جنایت‌های آمریکا یکی پس از دیگری بسیار نمایان شده است.

وی تصریح کرد: مردم یمن که خودشان سال‌ها درگیر جنگ بوده‌اند اما به یاری مردم فلسطین شتافته و کشتی رژیم صهیونیستی را توقیف کردند.

شمسی‌فر گفت: برخی از کشورها سوخت اسرائیل را تأمین می‌کنند، ننگ بر چنین کشورهایی باد. اما ظلم پایدار نخواهد ماند و به‌زودی شاهد پیروزی فلسطین خواهیم بود و این ننگ بر دامان کشورهایی که حمایت نکردند باقی خواهد ماند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از