حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج سازندگی لرستان خبرداد:

کاشت ۵۰۰ هزار اصله درخت در لرستان

کاشت ۵۰۰ هزار اصله درخت در لرستان

مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: با توجه به تفاهم منعقد شده بین بسیج سازندگی و سازمان منابع طبیعی کشور طی دو هفته آینده ۵۰۰ هزار اصله درخت در سطح استان کاشته می‌شود.

احسان جهانبخش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهار داشت: طرح کاشت یک‌میلیارد درخت مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است که درختان بومی و مثمر را در هر منطقه و اقلیم کشت کنیم و تا امروز بیش از ۵۰ هزار درخت در سطح لرستان کاشته شده است.

وی افزود: کارهای عملیاتی و اجرایی این طرح از یک ماه قبل در سطح استان آغاز شده و با توجه به تفاهم منعقد شده بین بسیج سازندگی و سازمان منابع طبیعی کشور طی دو هفته آینده ۵۰۰ هزار اصله درخت در سطح استان کاشته می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به اینکه امروز همه اقشار مختلف بسیج مشغول کاشت درخت هستند، تصریح کرد: کاشت درخت باید فرهنگ‌سازی شود و به فرزندانمان یاد دهیم که نگهداری از محیط زیست یک سرمایه برای ما و آیندگان است.

جهانبخش با اشاره به کاشت درختان مثمر و بومی در سطح استان، بیان کرد: کاشت ۸۰ هکتار زیتون را در سپاه در دستور کار داریم و برنامه‌های متناوب مانند کاشت درختان بومی توسط بسیج سازندگی انجام می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از