حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان:

گسترش تفکر بسیجی، راهکار موفقیت است

گسترش تفکر بسیجی، راهکار موفقیت است

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت: گسترش تفکر بسیجی، راهکار موفقیت و سربلندی است.

عبدالسبحان حقیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک با اشاره به هفته بسیج اظهارداشت: مضامین و عبارت‌های زیادی در مورد بسیج بیان می‌شود و بسیج یعنی بسیج‌کردن همه ظرفیت‌ها برای اسلام و انقلاب است که بسیج‌کردن ظرفیت‌ها از شخص تا مسئولیت برای اینکه اهداف انقلاب و اسلام پیش رود.

وی افزود: امروز همه وظیفه داریم تا هرچه داریم برای اسلام و انقلاب در نظر بگیریم تا در نهایت با گسترش اسلام و فراهم شدن شرایط، همه این موارد منجر به ظهور منجی عالم بشریت شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان با اشاره به الگوی بسیج تصریح کرد: بسیج در همه عرصه‌ها بسیار موفق عمل کرده به‌طوری که در عرصه سازندگی، علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارای کارنامه درخشانی است و این سبب شده تا به الگویی موفق برای سایر کشورها تبدیل گردد و گسترش تفکر بسیجی راهکاری مفید و موثر برای پیشرفت و سربلندی است و بسیاری از مردم آزاد‌ی‌خواه دنیا مانند فلسطین از تجربه موفق بسیج الگو می‌گیرند تا بتوانند دشمن را شکست دهند.

حقیقی بیان کرد: بسیج با ارائه خدمات در بخش‌های مختلف سبب ایجاد امیدآفرینی در بین مردم شده است که این مهم در مناطق محروم بیشتر مشهود است که در عرصه محرومیت‌زدایی خدمات قابل توجهی را ارائه می‌دهد و این اقدامات در تحکیم اعتقاد ملت ایران و بسیاری از مردم نقاط جهان به انقلاب اسلامی و امامین انقلاب اثرگذار است.

وی گفت: بسیج امروز علاوه بر تلاش در همه عرصه‌های مذکور، در جهادتبیین هم گام‌های موثری برداشته و سعی دارد تا با بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی بتواند نقش خود را در این عرصه به خوبی نشان دهد، همچنین بسیج در عرصه ایجاد امنیت توانسته به رسالت خود عمل کند به‌طوری که در خنثی‌کردن جنگ ترکیبی آمریکایی صهیونیستی که سال گذشته دشمن علیه کشور طراحی کرده بود، نقش مهمی داشتند.  

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از