حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه شهید «سیدجواد میرشاکی»؛

گناه امروز عقب‌ماندن وجلوتر رفتن از امام است

گناه امروز عقب‌ماندن وجلوتر رفتن از امام است

شهید «سیدجواد میرشاکی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: گفتم فرمانبر و تسلیم ولایت باشم که در غیر این صورت بزرگترین گناه همین است، عقب ماندن و جلوتر از امام.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، شهید سیدجواد میرشاکی، فرمانده گردان شهدا تیپ ۵۷ ابوالفضل(ع) در سال ۱۳۴۲ در شهرستان الیگودرز متولد شد. بیست و چهارم دی ماه ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل گردید.

 

این شهید والامقام در وصیت‌نامه خود اینگونه آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از فرزندان پدر،‌ قابیل برای حکومت و بیشتر انباشتن و برتر بودن کینه هابیل را در دل پروراند و سرانجام اولین کشتار تاریخ به وقوع پیوست.

قابیل برادرش را کشت. او کشتن برادر به زندگی دنیا و حکومت خویش نیز ترجیح داد و به تقلید کلاغان او را در خاک تیره پنهان نمود و به همین منوال خونریزی، قتل و غارت همچنان ادامه یافت.

قابیلیان با تکیه بر سریر ظلم و جور هابیلیان را یکی پس از دیگری به جرم حق جویی و حق پرستی به‌دار آویختند و سند رسوایی خویش را امضا و تاریخ جنایت خود را قطور و پرحجم و به گمان باطل خود را جاودان می‌پنداشتند.

هابیلیان این چراغ که در برابر فرعون، موسایی که با عصایش در برابر نمرود ابراهیمی با تبرش و برای دوران جاهلیت کودکی که یتیم به دنیا آمد یکه و تنها در شهری مخاف و پرمخاطره و مردمی خونریز سفاک و ماجراجو و بت‌پرست (محمد با قرآن) در برابر یزید و اعمال پلید و زشت خود و اطرافیان شکمباره‌اش که به لقمه‌ای تن به ذلت و پستی داده بودند و دنیا و آخرت خویش به پشیزی از دست دادند و کورکورانه دنباله‌روی ظالم گشتند.

حسین با خونش و خانواده و فرزندانش شهادت را در آغوش گرفتند و اهل بیتش به اسارت رفتند و سرانجام خون بر شمشیر پیروز شد و اما امروز امامی را که پیغمبر خاتم و ائمه قیامش را پیش‌بینی کرده بودند در مقابل حکام ظلم و جور قد علم کرد و ملتی را حسینی برعلیه نظم‌های کفر و شرک و نفاق شوراند.

خمینی با حزب‌الله وارثان دین محمد که در پی باز نمودن و انفجار معبری که سالیان دراز در سلطه جباران و ستمگران بود، مگر آنان را تدارک می‌بیند. از فراز و نشیب‌ها و امواج پر تلاطم و خروش سهمگین نیل‌ها همچنان می‌رود تا فرعونیان را در نیل غرق نماید، چرا که فرزند حسین است و از سلاله پاک محمد است و مظهر تقوی و شجاعت و فضیلت: جاء من اقصا المدینه رجل سعی قال یا قوم اتبعو المرسلین اتبعو من لا یسئلکم اجراو هم مهتدون.

و او فریاد می‌زند که ای فرزندان آدم، ای کسانی که ایمان آوردید، امروز روز شهادت است و قیام روز خوبتر مردن است.

ان کان دین محمد لم یستقم الا بقتلی فیاسیوف خذینی

خرم آن روز کزین منزل ویران بروم

راحت جان بطلبم وز پی جانان بروم

و اما بنده حقیر و گنهکار قطره‌ای ناچیز از اقیانوس بیکران رهروان پیر خمین سید جواد میرشاکی که با خود اندیشیدم که چه ذلیل‌اند این مردمان نا آگاه تحت ستم که به لقمه نانی زنده‌اند و آن را به آبرو و حیثیت و شرف و معنویت ترجیح داده و عصای دست جباران و ستمگرانند و تنها فجر صادقی می‌باید تا الف بای آزادی و معنویت را در مغز آنان فرو کنند و آنان را متغیر سازد و از منجلاب فساد و تباهی و لجنزار بی‌بند و باری و . . . بیرون آورد که آن خمینی است با یاورانش و امروز که این رهبر آگاه، امام عزیز با نفسی مطمئن و قدسی، امتی را حسینی نمود و بر علیه چپاولگران به حرکت درآورده و من هم سعی نمودم که خودم را به کاروان برسانم تا شاید بتوانم خدمتی ناچیز بنمایم و عملاً جواب مثبتی به ندای امام عزیزم داده باشم. هرچند تا به حال نتوانسته‌ام فرزند خلفی برای جدم باشم و اظهار عجز و ناتوانی و حقارت در برابر رزمندگان اسلام می‌نماید،‌ چرا که گناهکارم و شرمنده و شرمسار با خود گفتم که به کوره‌ نرفته‌ای تا پخته شوی. کارزار است و باید در میان آتش و خون، سرما و گرما پخته شود. گفتم فرمانبر و تسلیم ولایت باشم که در غیر این صورت بزرگترین گناه همین است، عقب ماندن و جلوتر از امام.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از