حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

۱۰۰۰ دانشجو به اردوی راهیان پیشرفت اعزام شدند

۱۰۰۰ دانشجو به اردوی راهیان پیشرفت اعزام شدند

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار دانشجوی لرستانی به اردوی راهیان پیشرفت اعزام شدند.

محسن کریمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان و دانشجویان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته و دانشجویان با اعزام به اردوی راهیان پیشرفت، از این دستاوردها بازدید می‌کنند.

وی افزود: طی چند سال اخیر دانشجویان دانشگاه‌های مختلف براساس رشته تحصیلی به مناطق مختلف اعزام می‌شوند که بازدید از صنایع نظامی، پتروشیمی و سایر مراکزی که اوج پیشرفت و سربلندی را نشان می‌دهد، صورت گرفته است.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار دانشجو از استان لرستان به اردوی راهیان پیشرفت اعزام شده و تلاش داریم تا پایان سال، دانشجویانی که به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند، بتوانند به اردوی راهیان پیشرفت هم اعزام شده و همزمان این دو برنامه با هم اجرا شود.

کریمی بیان کرد: از ابتدای بهمن تا پایان سال حدود یک‌هزار و ۶۰۰ دانشجو به راهیان‌نور و پیشرفت اعزام خواهند شد که استقبال دانشجویان برای حضور در مراکز راهیان پیشرفت و همچنین سفر معنوی راهیان‌نور بسیار چشمگیر است.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی در ایام دهه فجر، گفت: همزمان با این ایام برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده از جمله اینکه دانشجویان جهادگر به مناطق محروم اعزام شده و در راستای محرومیت‌زدایی خدماتی را ارائه می‌دهند البته چند روز پیش گروهی از جهادگران فنی با حضور در مناطق محروم اقدام به تعمیر وسایل منزل محرومان نمودند این نمونه‌ای از فعالیت دانشجویان جهادی است.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان عنوان کرد: همچنین برگزاری جشن انقلاب از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور دانشجویان در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

کریمی از فعال شدن قرارگاه انتخاباتی در بخش دانشجویی خبرداد و افزود: قرارگاه انتخاباتی با هدف مشارکت حداکثری دانشجویان و مردم در انتخابات پیش رو فعال خواهد شد که تلاش می‌شود تا با اجرای چنین برنامه‌هایی، زمینه برای مشارکت فراهم گردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از