حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
مدیرکل کمیته امداد لرستان:

۱۰۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد

۱۰۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: یک‌هزار سری جهیزیه با هزینه‌ای بالغ ‌بر ۳۷ میلیارد تومان به نوعروسان نیازمند لرستانی اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» جلال شیخ‌پور ظهر امروز در همایش همدلی و خانواده که در سالن اجتماعات کمیته امداد برگزار شد، اظهارداشت: تلاش می شود تا ایتام سال آینده ۲ میلیون تومان از طرف خیرین دریافت کنند.

وی افزود: در سال جاری از طریق خیرین ۹۹ میلیارد تومان در اکرام و محسنین جمع‌آوری شده است که این کمک‌ها در اختیار ایتام قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: ۴۵۶ میلیارد تومان در سال جاری از طریق سرفصل‌های مختلف کسب درآمد داشتیم که ۱۳ میلیارد مربوط به صدقات، ۹۹ میلیارد ایتام، ۵۶ میلیارد تومان زکات و مابقی هم از سرفصل‌های دیگر و مبتنی بر نیازی که از طریق مراکز نیکوکاری بوده، جمع‌آوری شده است.

شیخ‌پور گفت: ۳۷ هزار دانش‌آموز و ۳ هزار و ۲۰۰ دانشجو داریم که کمک هزینه تحصیلی در اختیار آن‌ها قرار گرفته است و در این راستا ۹۰۰ نخبه علمی، فرهنگی، ورزشی، قرانی را شناسایی کردیم و پارسال ۸ میلیارد تومان و امسال ۳ میلیارد تومان کمک بلاعوض به این نخبگان پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز یک‌هزار و ۵۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد که برای تهیه این تعداد جهیزیه بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان هزینه شده است و اگر همسر نوعروسان نیازمند بیکار باشند، وام ارزان قیمت در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم تا زندگی آن‌ها مستحکم شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از