حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

۱۰ خانه ورزش روستایی تجهیز شدند

۱۰ خانه ورزش روستایی تجهیز شدند

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۱۰ خانه ورزش روستایی در استان همزمان با هفته بسیج، به تجهیزات ورزشی مجهز شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، توزیع وسایل و امکانات ورزشی در مناطق روستایی یکی از اقدامات ورزش و جوانان است که این کار با هدف بهره‌مندی همه افراد از امکانات ورزشی انجام می‌شود.

آرش قیاسیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهارداشت: به مناسبت هفته بسیج ۱۰ پَک ورزشی در اختیار خانه‌های ورزش روستایی قرار گرفت که شامل یک میز تنیس، فوتبال دستی، صفحه دارت و صفحه شطرنج بود که برای تهیه هر یک پَک ورزشی بالغ‌بر ۳۸ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: این تجهیزات در اختیار خانه‌های ورزش روستایی و مناطقی قرار گرفت که تاکنون از داشتن امکانات ورزشی بی‌بهره بوده‌اند و برای نخستین‌بار این امکانات در اختیار آنها قرار گرفت و در مجموع این میزان تجهیزات با هزینه ۳۸۰ میلیون تومان خریداری شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶ خانه ورزش روستایی مجهز به تجهیزات ورزشی شدند و سال گذشته نیز ۳۴ خانه ورزش روستایی تجهیزات ورزشی دریافت کردند.

قیاسیان بیان کرد: باتوجه به اهمیت ورزش و نقش آن در سلامتی افراد، تلاش می‌شود تا فضاهای ورزشی توسعه یابد و امکانات و تجهیزات ورزشی در اختیار افراد قرار گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از