حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
شهردار بروجرد:

بروجرد به ۱۱میلیون مترمربع آسفالت نیاز دارد

بروجرد به ۱۱میلیون مترمربع آسفالت نیاز دارد

شهردار بروجرد گفت: ۱۱ میلیون مترمربع آسفالت در بروجرد نیاز است که هر ساله حدود ۳ میلیون مترمربع انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، یحیی عیدی‌بیرانوند شامگاه چهارشنبه در جلسه تجلیل از خبرنگاران، اظهارداشت: آنچه به روزهای خاص ارزش داده، خون‌هایی است که اهداء شده و بسیاری از مناسبت‌های ویژه در تقویم حاصل جانفشانی بوده مانند شهید صارمی که با شهادت خود سبب نامگذاری روز خبرنگار شد.

وی افزود: ارتقاء جایگاه حوزه مدیریت شهری بروجرد از اهداف مهم شهرداری است و تلاش باید کرد که این شهرستان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری برسد که باید زیرساخت‌ها مهیا شود و برای این مهم منابع مالی، همدلی و تلاش نیاز دارد.

شهردار بروجرد از فعال شدن معدن شن و ماسه خبر داد و تصریح کرد: در راستای تامین و تهیه شن و ماسه، فعالیت یک معدن در دستور کار قرار گرفت که هفته آینده انفجار معدن انجام می‌شود در حالی که تاکنون سالانه چندین میلیارد تومان شن و ماسه خریداری می‌شد.

عیدی‌بیرانوند با اشاره به ضرورت پرداخت عوارض، بیان کرد: در حال حاضر ۱۵ درصد مالکان واحدهای مسکونی عوارض پرداخت می‌کنند و تنها ۱۲ درصد واحدهای تجاری عوارض می‌دهند که لازم است نسبت به پرداخت عوارض همت جدی شود.

وی یادآورشد: بروجرد ظرفیت‌های زیادی دارد و تلاش می‌شود تا با فعال کردن این ظرفیت‌ها بتوانیم در راستای توسعه و آبادانی قدم برداریم.

شهردار بروجرد توسعه فضای سبز را یک ضرورت برشمرد و عنوان کرد: آبیاری فضای سبز با پساب یکی از اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد که در این زمینه ۲ هزار متر مکعب منبع خواهیم زد و آب مورد نیاز فضای سبز را تهيه می‌کنیم.

وی افزود: شهرداری در طول این سه سال اقدامات زیادی در حوزه‌های مختلف به خصوص عمرانی انجام داده از جمله آسفالت کوچه و معابر است که ۱۱ میلیون مترمربع آسفالت در بروجرد نیاز است که تا پایان سال ۳ میلیون مترمربع آسفالت می‌شود ولی در مجموع هر سال ۳ میلیون مترمربع آسفالت نیاز است تا وضعیت نامناسب آسفالت از بین برود.

شهردار بروجرد بیان کرد: باتوجه به ایجاد زیرساخت و اقداماتی که انجام شده، سرمایه‌گذاران به سمت بروجرد تمایل دارند و این نیاز به کار و تلاش است تا بتوان برای آبادانی شهر همت کرد.

محمد پاپی‌نژاد رئیس شورای شهر بروجرد نیز در این مراسم گفت: شهدایی در دوران دفاع مقدس برای ثبت دلاوری رزمندگان به شهادت رسیدند لذا خبرنگار واقعی کسی است که در این مسیر جانفشانی کند، کسانی که شرافت، وجدان و انصاف خود را نفروختند و هدفشان خبررسانی و بیان واقعیت‌هاست.

وی افزود: در همه مشاغل همیشه از کسانی یاد می‌شود که در همان شغل بتوانند به درستی به رسالت خود عمل کنند و خبرنگاران باید نقد را منصفانه بیان کنند چرا که عرصه خبر بسیار مقدس است و برای همه کسانی که در عرصه خبر سلامت نفس و وجدان کاری دارند، ارزش قائل هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از