حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

۱۱۸ پروژه گازرسانی در لرستان به بهره‌برداری رسید

۱۱۸ پروژه گازرسانی در لرستان به بهره‌برداری رسید

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۱۸ پروژه گازرسانی در لرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، کرم گودرزی عصر امروز در مراسم افتتاح گازرسانی به ۲۴ واحد تولیدی و صنعتی بروجرد، اظهار داشت: در حال حاضر زیرساخت گازرسانی در لرستان مطلوب است که با احتساب ۳۳ روستا که امسال گازرسانی شدند، ضریب نفوذ گازرسانی در  بخش روستایی به ۹۸.۷ رسید.

وی افزود: در حال حاضر گازرسانی به ۷۸ روستا در دست احداث است که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی افزایش خواهد یافت و به این ترتیب عملیات گازرسانی در بخش روستایی در حال اتمام است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: باتوجه به گازرسانی روستایی، لرستان در این بخش ۱۲.۳ نسبت به متوسط کشوری در حوزه روستایی بالاتر است.

گودرزی با بیان اینکه تاب‌آوری شبکه گاز از دیگر اولویت‌های شرکت گاز است، گفت: با برنامه‌ریزی و استفاده از منابع ملی برای توسعه استان تلاش داریم تا به سمت کیفیت بهتر برویم و از این پس تاب‌آوری شبکه را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر دو پروژه بزرگ برای قسمت‌های غرب و شرق استان در دستور کار داریم که هر دو در راستای تاب‌آوری شبکه است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: در این هفته ۸۵ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی گازرسانی شدند که تلاش می‌شود گازرسانی صنعتی را در راستای توسعه و اشتغال مدنظر داشته باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از