حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون آموزش و پرورش لرستان:

۱۳۰۰ کودکستان در لرستان مجوز جدید می‌گیرند

۱۳۰۰ کودکستان در لرستان مجوز جدید می‌گیرند

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: در راستای ساماندهی و نظارت بر فعالیت کودکستان‌ها، ۱۳۰۰ کودکستان در لرستان مجوز جدید می‌گیرند.

علی‌اکبر دریکوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: تا قبل از اینکه آموزش و پرورش متولی نظارت بر روند فعالیت کودکستان‌ها باشد، نهادهای مختلفی این مجوزها را صادر می‌کردند و به عنوان مهد و یا پیش‌دبستانی فعالیت داشتند که برای ساماندهی این امور، آموزش و پرورش به عنوان نهاد اصلی برای نظارت و ساماندهی انتخاب شد.

وی افزود: در همین راستا این مراکزی که دارای مجوز بودند، قرار شد که مجوز قدیم را با مجوز جدید تطبیق دهند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند که در این راستا از مدت‌ها قبل اعلام شد تا برای ثبت در سامانه اقدام نمایند.

معاون آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: تمام عناوینی که در این سامانه قرار دارد فقط به عنوان کودکستان دوره اول از نوزادی تا سه سالگی و کودکستان دوره دوم از سه تا ۶ سالگی است که تطبیق مجوز جدید برای همه کودکستان‌ها ضروری است.

دریکوند بیان کرد: در استان لرستان یک‌هزار و ۳۰۰ کودکستان برای تطبیق مجوز اقدام کردند و بعد از اینکه تطبیق صورت گرفت، تابلوی جدید با آرم مشخص بر سر در کودستان نصب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز اولین تابلوی کودکستان جدید در استان لرستان افتتاح می‌شود و باتوجه به اینکه سایر کودکستان‌ها هم برای دریافت این تابلو اقدام کردند، به ترتیب تابلو را نصب می‌کنند و خانواده‌ها با مشاهده این تابلو می‌دانند که این کودکستان تحت نظارت آموزش و پرورش قرار دارد و دارای مجوز است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از