حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

۱۴ میلیارد برای پروژه‌های ورزشی رومشکان هزینه شد

۱۴ میلیارد برای پروژه‌های ورزشی رومشکان هزینه شد

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۱۴ میلیارد تومان برای پروژه‌های ورزشی رومشکان هزینه شد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان لرستان، سید آرش قیاسیان اظهارداشت: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته، پس از هفت سال دو طرح مهم ورزشی در رومشکان به زودی افتتاح می‌شود که توسعه و توزیع عادلانه اماکن و تجهیزات ورزشی در مناطق محروم استان یکی از سیاست‌های اولویت‌دار دولت سیزدهم است.

وی افزود: رومشکان از جمله مناطق محروم و استعدادخیز ورزشی استان است که ایجاد سرانه ورزشی و استقرار امکانات ورزش خواسته جوانان و نوجوانان با استعداد از مسئولین استانی بود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: در همین راستا اداره‌کل ورزش و جوانان استان در پاسخ به تحقق نیازهای ورزشی این شهرستان تکمیل طرح‌های ورزشی را در پیش گرفت و دو پروژه مهم رومشکان شامل چمن مصنوعی و سالن ورزشی چند منظوره در مسیر ساخت قرار گرفتند.

قیاسیان بیان کرد: از محل منابع دولتی و محرومیت‌زدایی و ۱۴ میلیارد تومان اعتبار طرح چمن مصنوعی و سالن چند منظوره در رومشکان هزینه شد و گامی مهم در راستای ایجاد سرانه ورزشی و پاسخ به نیاز جوانان است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از