حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس اداره استاندارد بروجرد:

۱۵۹ تاییدیه آسانسور در بروجرد صادر شد

۱۵۹ تاییدیه آسانسور در بروجرد صادر شد

رئیس اداره استاندارد بروجرد گفت: ۱۵۹ تاییدیه آسانسور نیمه نخست امسال در بروجرد صادر شده است.

به گزارش سفیرافلاک، نازنین دایی امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در اداره ارشاد بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: اداره استاندار در بخش‌های مختلف فعالیت دارد که یکی از مهمترین فعالیت‌ها، بازرسی و نظارت مستمر از واحدهای تولیدی، غذایی، صنفی، آسانسور، مصالح ساختمانی و شهربازی است.

وی افزود: در نیمه اول امسال ۱۴ مورد پروانه استاندارد در بروجرد صادر شد که در حوزه استانداردهای تشویقی و اجباری بوده است، همچنین در این مدت ۵۳۴ مورد بازرسی صورت گرفته و یک‌هزار و ۳۴۷ بازرسی از مراکز صنفی انجام شده است.

رئیس اداره استاندارد بروجرد با اشاره به اینکه استاندارد وسایل بازی لازم و ضروری است، تصریح کرد: در نیمه اول امسال ۷۹ مورد بازرسی از شهربازی‌ها انجام شده و زمین‌های بازی که تجهیزات رایگان دارند، استاندارد نبوده که با همکاری سیما و منظر شهری تلاش داریم تا روند استانداردسازی آنها انجام شود.

وی بیان کرد: در راستای استاندارد اجباری آسانسور نیز امسال ۱۵۹ تاییدیه آسانسور صادر شده و چهار مورد پلمب شده است که صدور پایان‌کار ساختمان‌ها منوط به داشتن تاییدیه استاندارد برای ساختمان است.

دایی خاطر نشان کرد: یکی از طرح‌های این سازمان، «سفیران استاندارد» بود که در مدارس با هدف آشنایی و ترویج فرهنگ استاندارد در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از