حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/10 شمسی | 2024/04/29 میلادی
مدیرکل کمیته امداد لرستان:

۱۷۰۰ منزل مسکونی به مددجویان کمیته‌امداد واگذار شد

۱۷۰۰ منزل مسکونی به مددجویان کمیته‌امداد واگذار شد

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: طی مراسمی یک‌هزار و ۷۴۱ واحد منزل مسکونی به مددجویان واگذار شد که بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان برای تهیه این تعداد مسکن هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، جلال شیخ‌پور عصر امروز در مراسم واگذاری یک‌هزار و ۷۴۱ واحد منزل مسکونی اظهارداشت: یکی از موضوعاتی که به جد کمیته امداد دنبال می‌کند، موضوع رفع مشکل مسکن مددجویان است تا سرپناهی برای آن‌ها ایجاد شود.

وی افزود: طی سه سال گذشته ساخت ۵ هزار و ۵۰۰ واحد منزل مسکونی را در استان شروع کردیم که بخشی از این واحدها تحویل داده شده و بخشی هم در دست اجراست که بعد از تکمیل واگذار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: آنچه هم‌اکنون در دست اقدام داریم، ساخت ۲ هزار و ۲۰۰ واحد منزل مسکونی است که امروز لرستان از سهم ۳۳ هزار واحد مسکونی که با حضور رئیس جمهور به صورت سراسری افتتاح شد، بیش از یک‌هزار و ۷۴۱ واحد بوده است.

شیخ‌پور بیان کرد: برای تهیه این تعداد منزل مسکونی ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که این میزان هزینه به صورت تسهیلات بلاعوض، تسهیلات و یا آورده خود متقاضیان بوده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ساخت و تکمیل ۵۰۰ واحد منزل مسکونی شهری را در دست اقدام داریم که ظرف دو سال تکمیل و افتتاح می‌شود اما حدود ۱۵۰ واحد طی امسال تحویل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد لرستان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه مسکن یکی از نیازهای مددجویان است، هرچه زمین در اختیار ما قرار گیرد، ساخت و ساز مسکن برای مددجویان متقاضی افزایش می‌یابد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از