حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
۱۸۵ میلیون تومان کمک‌های مردمی برای محور مقاومت جمع‌آوری شد
مسئول بسیج سازندگی لرستان:

۱۸۵ میلیون تومان کمک‌های مردمی برای محور مقاومت جمع‌آوری شد

مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: تاکنون ۱۸۵ میلیون تومان کمک‌های مردمی از لرستان برای کمک به لبنان و محور مقاومت جمع‌آوری شده است.

احسان جهانبخش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مبنی بر کمک به محور مقاومت و حمایت از مردم لبنان و محور مقاومت، گروه‌های جهادی در استان لرستان نیز مانند سایر ملت ایران برای کمک برخاستند.

وی افزود: در همین راستا جمع‌آوری کمک‌ها به محور مقاومت، مردم لبنان و غزه در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفت که با تلاش گروه‌های جهادی، عموم مردم و بسیجی‌ها تاکنون ۱۸۵ میلیون تومان به حساب قرارگاه محرومیت‌زدایی جهادگران انقلابی واریز گردید تا در اختیار مردم لبنان قرار گیرد.

مسئول بسیج سازندگی لرستان تصریح کرد: علاوه بر این کمک‌هایی که تاکنون صورت گرفته، در روزهای آینده هم واریزی برای محور مقاومت انجام خواهد شد و هر کسی به هر اندازه‌ای که در توان دارد، می‌تواند برای کمک به محور مقاومت اقدام نماید و کمک‌های خود را واریز کند.

جهانبخش بیان کرد: با توجه به شرایط مردم لبنان و غزه، این کمک‌ها نقش مهمی در تقویت محور مقاومت و مردم این منطقه دارد و با حمایت‌هایی که در بخش‌های مختلف از مظلومان لبنان و محور مقاومت صورت می‌گیرد، منجر به این می‌شود که محور مقاومت بتواند با همه توان دشمن را شکست دهد.

وی عنوان کرد: بعد از صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به مردم لبنان و غزه، شاهد خروش مردم برای این حمایت هستیم و مردم کمک‌های نقدی خود را اهدا می‌کنند و بانوان زیادی هم طلاهای خود را برای کمک به مردمان این سرزمین اهدا کردند که این امر نشان‌دهنده حمایت از مردم لبنان و غزه است.

مسئول بسیج سازندگی لرستان خاطرنشان کرد: ملت غیور و شریف ایران اسلامی در کنار مردم فلسطین و لبنان هستند و حمایت همه‌جانبه خود را از آن‌ها نشان می‌دهند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از