حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه لرستان:

۱۹۰۰ نفر در جشنواره شمیم سپاه رقابت می‌کنند

۱۹۰۰ نفر در جشنواره شمیم سپاه رقابت می‌کنند

فرمانده سپاه لرستان گفت: امروز لرستان میزبان پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم سپاه است و در این جشنواره هزار و ۹۰۰ نفر از فرزندان پاسدار سراسر کشور در هفت رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار نعمت‌الله باقری صبح امروز در آئین افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه که در سالن شهید چاغروند خرم‌آباد برگزار شد، اظهارداشت: امروز استان لرستان میزبان پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم سپاه است که هزار و ۹۰۰ نفر از فرزندان پاسدار سراسر کشور در هفت رشته ورزشی در آن به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: این مسابقات در سالن شهید چاغروند که به ذبیح لرستان معروف است برگزار می‌شود، شهیدی که بعد از اسارت به دلیل پایبندی و تعهد نسبت به انقلاب و ولایت حاضر به توهین به امام خمینی(ره) نشد و سر او را از بدن جدا کردند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: در راستای اجرای این برنامه اقدامات زیادی در سطح استان انجام شده است به‌طوری که برگزاری جلسات، تشکیل ۲۲ کمیته اجرایی، برگزاری ۳۲ جلسه هماهنگی، تعیین محل اسکان با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های استان، آماده‌سازی ۱۳ سالن اجرای مسابقات، سازماندهی بیش از ۱۰۰ دستگاه ترابری و به‌کارگیری بیش از ۵۰۰ نیروی اجرایی انجام گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از