حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/27 شمسی | 2024/10/18 میلادی
۱۹۶۴ کلاس در لرستان رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی شد
دبیر قرارگاه عدالت تربیتی آموزش و پرورش لرستان:

۱۹۶۴ کلاس در لرستان رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی شد

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی آموزش و پرورش لرستان گفت: امسال با اجرای طرح شهید عجمیان کار بهسازی، رنگ‌آمیزی، شاداب‌سازی و تعمیرات جزئی ۳۳۹ مدرسه و هزار و ۹۶۴ کلاس درس در سراسر استان لرستان انجام گرفت.

پرویز عبدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با بیان اینکه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در آموزش و پرورش به منظور عدالت تربیتی تشکیل شده است اظهار داشت: در این راستا خدمات رایگان و باکیفیت آموزشی و پرورشی در مناطق محروم و کم برخوردار ارائه می‌شود.

وی افزود: هدف از تشکیل قرارگاه مذکور مردمی‌سازی آموزش و پرورش با مشارکت خیران و مردم، فرهنگ‌سازی و رویکرد جهادی در مورد مسائل آموزش و پرورش، انسجام بین نیروها و گروه‌های جهادی در حوزه تعلیم و تربیت و جریان‌سازی اجتماعی جهت مشارکت مردمی است.

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: در قالب طرح ملی شهید عجمیان در آموزش پرورش استان لرستان و با همت اداره کل نوسازی استان، مساعدت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، گروه‌های جهادی، بسیج دانش‌آموزی، بسیج دانشجویی و همچنین معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنها، روسا و معاونان شهرستان‌ها و مناطق، مدارس مناطق محروم و کم برخوردار رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی شد.

وی بیان کرد: امسال با اجرای طرح شهید عجمیان کار بهسازی، رنگ‌آمیزی، شاداب‌سازی و تعمیرات جزئی ۳۳۹ مدرسه و هزار و ۹۶۴ کلاس درس در سراسر استان انجام و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

عبدی با اشاره به اینکه طرح شهید عجمیان ادامه می‌یابد گفت: برای رنگ‌آمیزی این مدارس تقریباً هزار و ۵۰۰ گالن ۱۲ کیلویی رنگ و تجهیزات رنگ‌آمیزی در اختیار گروه‌های جهادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های مذکور در سطح مدارس استان انجام گرفت اما در شهرستان‌های دلفان، کوهدشت، دورود و بروجرد کلاس‌های بیشتری رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی شد.

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی آموزش و پرورش لرستان با اشاره اینکه گروه‌های جهادی و خیران در کنار کار رنگ‌آمیزی مدارس بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان توزیع کردند خاطرنشان کرد: به پاس زحمات گروه‌های جهادی، جلسه تجلیل از تعدادی از عزیزان گروه‌های جهادی در اداره کل آموزش وپرورش لرستان برگزار شد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از