حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون سلامت آموزش و پرورش لرستان:

۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ورزشی نیاز است

۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ورزشی نیاز است

معاون سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌‌های ورزشی لرستان نیاز است تا بعد از تکمیل در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

امین جمشیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: یکی از مهمترین اقدامات تربیت‌بدنی در آموزش و پرورش، ایجاد فضاهای ورزشی و امکانات است تا دانش‌آموزان در همه مناطق بتوانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

وی افزود: در گام اول اجرای طرح شهید سلیمانی در مدارس، ۳۳ پروژه برای مدارس استان تعریف شد که ۳۰ پروژه که شامل زمین چمن مصنوعی بود که افتتاح شد و سه پروژه دیگر به دلیل کمبود اعتبار و یا صعب‌العبور بودن منطقه هنوز به سرانجام نرسیده است.

معاون سلامت آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: در فاز دوم این پروژه ۴۰ پروژه ورزشی تعریف شد که شامل ۳۵ زمین چمن مصنوعی و پنج کفپوش روباز بود که پنج کفپوش ورزشی تکمیل و آماده بهره‌برداری است که در شهرهای نورآباد، کوهدشت، خرم‌آباد و رومشکان به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

جمشیدی بیان کرد: مابقی پروژه‌های فاز دوم که شامل ۳۵ زمین چمن مصنوعی است، در صورت تخصیص اعتبار تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید که در مجموع برای تکمیل پروژه‌های ورزشی مدارس بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اینکه یک کاروان از طرح «نسیم مهربانی» به استان اختصاص داده شده است، گفت: این کاروان برای ۱۶ استان کم‌برخوردار در نظر گرفته که این اقلام شامل وسایل ورزشی، لوازم‌التحریر و سایر اقلام است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از