حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام‌جمعه بروجرد:

۲۲ بهمن نمایش حضور مردم در صحنه است

۲۲ بهمن نمایش حضور مردم در صحنه است

امام‌جمعه بروجرد گفت: ۲۲ بهمن نمایش حضور مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه بروجرد، اظهارداشت: در بهمن سال ۵۷ انقلاب به پیروزی رسید و حکومت اسلامی روی کار آمد که طی این سال‌ها توانسته خدمات قابل توجهی را ارائه دهد.

وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی ایران، شرایط در کشور بسیار اسفناک بود و آمریکا و انگلیس در کشور بسیار دخالت می‌کرد ولی بعد از انقلاب دست طمع آن‌ها از کشور قطع شد.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: با پیروزی انقلاب شاهد پیشرفت‌هایی در کشور هستیم که این دستاوردها را در حوزه اقتصادی، فرهنگی، عمرانی، آموزشی می‌بینیم که در دورافتاده‌ترین روستا هم این امکانات ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران امروز ایران در عرصه پزشکی و درمانی بسیار موفق شده و در حوزه آموزشی و دانشگاهی شاهد توفیقات هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به جبهه مقاومت، گفت: جبهه مقاومت در فلسطین اقدامات قابل توجهی را انجام داد و با ایستادگی سبب شکست دشمن شده‌اند.

وی ضمن گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر، یادآورشد: ۲۲ بهمن روز حضور مردم در صحنه است که در این روز اوج ولایت‌مداری خود را به نمايش می‌گذارند.

انتهای‌ خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از