حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل کمیته امداد لرستان:

۲۵۰ پایگاه، کمک‌های جشن نیکوکاری را جمع‌آوری می‌کنند

۲۵۰ پایگاه، کمک‌های جشن نیکوکاری را جمع‌آوری می‌کنند

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: ۲۵۰ پایگاه ثابت و سایر، کمک‌های خیرین در جشن نیکوکاری را جمع‌آوری می‌کنند.

جلال شیخ‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به جشن نیکوکاری، اظهارداشت: هرساله همزمان با فرارسیدن سال جدید، جشن نیکوکاری با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود تا در آستانه عید نوروز این خانواده‌ها هم بتوانند شاد باشند.

وی افزود: جشن نیکوکاری از اول بهمن شروع شده و تا ۲۲ اسفند، مصادف با اول ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت البته زنگ احسان و نیکوکاری در روز دوشنبه ۱۴ اسفند ماه همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد نواخته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: امسال ۲۵۰ پایگاه ثابت و سیار توسط ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هم استانی‌های خیر و نیکوکار هستند و افرادی که تمایل دارند می‌توانند کمک‌های خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند.

شیخ‌پور عنوان کرد: علاوه بر پایگاه‌های ثابت و سایر، خیرین می‌توانند به صورت الکترونیکی اقدام به اهدای کمک‌های خود در این جشن نمایند و از طریق کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت ۰۴۹۵-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ به نام کمیته امداد اقدام نمایند.

وی یادآورشد: همچنین جهت شرکت در طرح اکرام و کمک به ایتام علاوه بر حضور در پایگاه‌ها با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۶ و یا مراجعه به سایت به ایتام کمک نمایند و یا آن‌ها را تحت پوشش قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان خاطرنشان کرد: سال گذشته خیرین لرستانی ۲۰ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری کمک کردند که امیدواریم امسال میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی افزایش یابد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از