حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان:

۲۶ مسجد برای اعتکاف دانش‌آموزان مهیا شد

۲۶ مسجد برای اعتکاف دانش‌آموزان مهیا شد

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت: ۲۶ مسجد برای اعتکاف دانش‌آموزان استان لرستان مهیا شده است.

عبدالسبحان حقیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره با ایام اعتکاف، اظهارداشت: برای اعتکاف دانش‌آموزان ۲۶ مسجد در همه شهرستان‌های استان در نظر گرفته شده تا دانش‌آموزان در سه روز ایام اعتکاف بتوانند در مساجد حضور داشته باشند البته برنامه‌های فرهنگی هم در کنار برنامه معنوی اعتکاف در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان‌نور، افزود: در سال جاری ۴ هزار نفر از خواهران به این سفر معنوی اعزام شدند و در بهمن و اسفندماه نیز ۳ هزار دانش‌آموز پسر اعزام خواهد شد که نخستین گروه اردوی راهیان‌نور دو روز پیش به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان از اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام دهه‌فجر خبرداد و تصریح کرد: به مناسبت دهه‌فجر در راستای اجرای طرح‌های تربیتی نیز در بیش از ۳۰۰ مدرسه برنامه جهادتبیین برگزار خواهد شد و علاوه بر این نیز جشن‌های مختلفی در مدارس برگزار می‌شود.

حقیقی با اشاره به برگزاری ۱۰ پویش مختلف پیرامون انتخابات، خاطرنشان کرد: این پویش برای همه دانش‌آموزان رای‌ اولی در مدارس برگزار خواهد شد و در این پویش، دانش‌آموزان انتظارات خود را از نمایندگان مطرح می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از