حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
دبیر اجرایی کنفرانس ملی دفاع زیستی:

۳۰۰مقاله به دبیرخانه کنفرانس ملی دفاع‌زیستی ارسال شد

۳۰۰مقاله به دبیرخانه کنفرانس ملی دفاع‌زیستی ارسال شد

دبیر اجرایی کنفرانس ملی دفاع زیستی گفت: ۳۰۰ مقاله مختلف به دبیرخانه اولین کنفرانس ملی دفاع زیستی ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» پویان پدرام صبح امروز در کنفرانس ملی دفاع زیستی که در دانشگاه لرستان برگزارشد، اظهارداشت: اولین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم امروز در دانشگاه لرستان آغاز شده است.

وی افزود: این همایش در هشت محور شامل نقش و جایگاه ارگانیسم‌ها در بیوتروریسم و دفاع زیستی، طراحی الگوی نظام دفاع زیستی، بیوتروریسم و مخاطرات غذایی و زیست محیطی، ملاحظات امنیتی، اجتماعی، سیاسی و حقوقی و اقتصادی دفاع زیستی و بیوتروریسم، نقش علوم پزشکی در دفاع زیستی، کارگرد علوم انسانی در دفاع زیستی و جایگاه فناوری نوظهور در بیوتروریسم برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی کنفرانس ملی دفاع زیستی تصریح کرد: در راستای اجرای این همایش ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شده که مقالات در حوزه‌های مختلف ارسال و مورد ارزیابی قرار گرفته است.

پدرام بیان کرد: در مرکز بسیج دانشجویی لرستان یک مرکز تحقیقات در حوزه دفاع زیستی وجود دارد که در زمینه‌های مختلف این رشته پژوهش‌هایی را انجام می‌دهد و با توجه به اینکه دانشجویان زیادی از استان در رشته سلول ملکولی و میکروبیولوژی فعالیت دارند از همین رو این همایش برای نخستین‌بار به میزبانی لرستان برگزار شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از