حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول پژوهش آموزش و پرورش لرستان:

۳۱۵ میلیون تومان برای طرح‌های پژوهشی لحاظ شد

۳۱۵ میلیون تومان برای طرح‌های پژوهشی لحاظ شد

مسئول پژوهش آموزش و پرورش لرستان به حمایت مالی از طرح‌های پژوهشی در استان اشاره‌ کرد و گفت: امسال ۳۱۵ میلیون تومان برای ۹ طرح پژوهشی لحاظ شده است.

رحمت‌الله موسوی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به طرح پژوهشی آموزش و پرورش، اظهارداشت: باتوجه به اینکه فراخوانی داده شده مبنی بر اینکه فرهنگیان و غیرفرهنگیان طرح‌های مختلفی را در راستای چالش‌ها و مشکلات آموزشی ارائه دهند، افرادی که توانایی داشتند طرح‌های خود را ارائه دادند.

وی افزود: امسال ۲۴ طرح پژوهشی مختلف از سوی افرادی که تمایل داشتند ارسال شد که از بین آنها ۹ طرح پژوهشی، یک پایان‌نامه و یک رساله دکتری پیرامون مسائل آموزش و پرورش انتخاب گردید که این طرح و آثار، استانداردها و شرایط لازم را برای یک طرح پژوهشی دارا بودند.

مسئول پژوهشی آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: از مهم‌ترین اقداماتی که در این راستا صورت گرفته، حمایت مالی از طرح‌های پژوهشی است که به هر طرح ۳۵ میلیون تومان پرداخت شده و در مجموع به ۹ طرح پژوهشی حدود ۳۱۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

موسوی‌فر عنوان کرد: همچنین برای پایان‌نامه مبلغ ۵ میلیون تومان و برای رساله دکتری پژوهشی نیز ۵ میلیون تومان پرداخت شد.

وی با اشاره به طرح اقدام‌پژوهی گفت: افرادی که تمایل دارند در این طرح مشارکت داشته باشند باید آثار خود را تا خردادماه سال آینده ارسال کنند که امسال بیست و هفتمین دوره این طرح برگزار خواهد شد.

مسئول پژوهش آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: ۱۱ محور برای این طرح در نظر گرفته شده که خوشبختانه استقبال فرهنگیان برای شرکت در این طرح زیاد است به‌طوری که سال قبل بیش از ۲ هزار اثر مختلف ارسال شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از