حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/11 شمسی | 2024/10/02 میلادی
۳۹۰۰ فرهنگی در طرح «معلم پژوهنده» مشارکت کردند
مسئول پژوهش آموزش و پرورش لرستان:

۳۹۰۰ فرهنگی در طرح «معلم پژوهنده» مشارکت کردند

مسئول پژوهش آموزش و پرورش لرستان گفت: ۳ هزار و ۹۰۰ فرهنگی در طرح «معلم پژوهنده» در حوزه‌های مختلف مشارکت کردند.

رحمت‌الله موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که در راستای توجه به امر پژوهش در دستور کار قرار دارد، طرح اقدام‌پژوهشی است که توسط فرهنگیان اجرا می‌شود و هر ساله جمعی از فرهنگیان با تهیه آثاری در این برنامه شرکت می‌کنند.

وی افزود: امسال در اجرای این طرح ۳ هزار و ۹۰۰ فرهنگی شرکت کردند و ۳ هزار و ۴۰ اثر در حوزه‌های مختلف ارسال شد که برخی از افراد به صورت انفرادی در این طرح شرکت کردند و برخی هم به صورت گروهی مشارکت داشتند.

مسئول پژوهش آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: امسال از این تعداد اثر ارسال شده، ۱۳ اثر برتر به مرحله کشوری راه یافتند که تعداد آثار و راهیابی به مرحله کشوری امسال افزایش داشته است.

موسوی بیان کرد: معلمان مقاطع مختلف به خصوص در مقطع ابتدایی از این طرح استقبال خوبی داشتند و هر مسئله و برنامه‌ای از طریق پژوهش و تهیه طرح پژوهشی انجام خواهد شد که این طرح در رفع مسائل و مشکلات در حوزه مدرسه نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به نقش مهم پژوهش در امر تعلیم و تربیت، گفت: باید تلاش کرد تا فرهنگ پژوهش بیشتر گسترش یابد و با استفاده از ابزار پژوهش بتوان برای حل بسیاری از مسائل و مشکلات در حوزه مدرسه، از روش‌های پژوهشی استفاده کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از