حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل کمیته امداد لرستان:

۳هزار واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده شد

۳هزار واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده شد

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: طی سه سال گذشته ۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، جلال شیخ‌پور ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ نیکوکاری که در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، اظهارداشت: کمیته امداد خدمت مناسبی بود در نظام که ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب، نهاد کمیته امداد تاسیس شد تا در راستای کمک به نیازمندان خدماتی صورت گیرد.

وی افزود: خدمت به گرفتار و محرومان فرصتی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد و جایگاه این خدمت در نزد خدا بسیار بالاست.

مدیرکل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: کمیته امداد  در چند بخش با همکاری خیرین، دولت و مجلس اقداماتی انجام داده که یکی از حوزه‌ها مسکن است که مسکن یک خدمت گران قیمت است و برای نیازمندان که شرایط اقتصادی ندارند شرایط سخت‌تری است که بتوانند سقفی بالای سر داشته باشند.

شیخ‌پور عنوان کرد: ظرف سه سال قبل ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان احداث شده که از این تعداد ۳ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است.

وی بیان کرد: در حوزه اشتغال نیز امسال ۱۱ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: در حوزه خدمات این نهاد به تحصیل نیز ۹۰۰ نخبه برتر شناسایی شده که در مقایسه با استان‌های دیگر، لرستان برتر است و پارسال ۷ میلیارد و امسال ۹ میلیارد تسهیلات داده شده و کمک کردیم تا طرح و ایده‌های خود را به نتیجه برسانند.

شیخ‌پور گفت: برخی نخبه ورزشی بودند که مدال‌های جهانی آوردند و در بخش فرهنگی هم صاحب کتاب بودند و نخبه‌های قرآنی هم داشتیم که حمایت‌های لازم از آن‌ها صورت گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از