حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان:

۴۵ واحد تولیدی با همکاری بسیج احیا شدند

۴۵ واحد تولیدی با همکاری بسیج احیا شدند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان گفت: در راستای رفع موانع تولید، ۴۵ واحد تولیدی در لرستان با همکاری بسیج احیا شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار نعمت‌الله باقری ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های تولید صنایع بروجرد که در مصلی نمازجمعه برگزار شد، اظهارداشت: در راستای منویات رهبری امروز شاهد برپایی نمایشگاه تولیدات صنایع بروجرد بودیم که در این نمایشگاه محصولات مختلف در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در بسیج در دستور ‌کار قرار دارد، رفع موانع تولید واحدهای تولیدی است که در این راستا قرارگاه رفع موانع تولید تشکیل شده که بسیج صنعت، عارضه‌یابی را در صنایعی که دارای مشکل بودند، را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان تصریح کرد: برهمین اساس هر کارخانه‌ای که به هر دلیلی تعطیل شده بررسی شده که در این زمینه جلسات متعددی برگزار شد و در این راستا نیز کمک‌های مالی هم انجام شده که خوشبختانه بخشی از این صنایع به چرخه تولید بازگشتند.

باقری عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون در راستای اجرای این برنامه بیش از ۲۵۰ کارخانه در استان عارضه‌یابی شده و ۱۵۶ تا از موانع این واحدهای تولیدی برطرف شده است.

وی بیان کرد: ۴۵ کارخانه استان در راستای این طرح به چرخه تولید بازگشتند که با احیای این واحدهای تولیدی یک‌هزار و ۲۰۰ شغل تثبیت شده و همچنین ۲۵۰ شغل جدید ایجاد شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان گفت: بخشی از واحدهای تولیدی استان به هر دلیلی تعطیل شده که با عارضه‌یابی و رفع موانع آن‌ها می‌توان شاهد رشد تولید و ایجاد فرصت شغلی برای جویندگان کار بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از