حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار بروجرد:

۵۰۰ طرح در دهه‌فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

۵۰۰ طرح در دهه‌فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار بروجرد گفت: ۵۰۰ طرح با اعتباری بالغ‌بر یک‌هزار و ۳۷۱ میلیارد تومان همزمان با دهه‌فجر در بروجرد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مسلم مرادی صبح امروز در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی که به مناسبت دهه‌‌فجر در دفتر امام جمعه صورت گرفت، اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران یک حکومت دینی بود که در بهمن سال ۵۷ به پیروزی رسید و دو ماه بعد از پیروزی انقلاب، در انتخابات بیش از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند.

وی افزود: در طول این سال‌ها انتخابات مختلفی در کشور برگزار شده و مردم ایران در همه این صحنه‌ها با حضور خود، پایبندی به نظام را نشان داده‌اند و قطعاً در انتخابات اسفند امسال نیز بار دیگر حماسه می‌آفرینند.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توطئه‌های بسیار زیادی را برای کشور طراحی کردند اما در طول این سال‌ها همیشه شاهد دست یاری‌رسان خدا بودیم و همین سبب شد تا همه توطئه‌ها خنثی شود.

مرادی عنوان کرد: در دوران حکومت پهلوی، جنایت‌ها و ظلم‌های زیادی صورت گرفت و پهلوی هیچ اختیاری از خود نداشت چرا که وابسته به کشورهای دیگر بود اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امروز ایران باتوجه به استقلالی که دارد، وابسته به هیچ کشوری نیست و در اوج اقتدار و عزت قرار گرفته است.

وی با اشاره به رسالت مسئولان در راستای خدمت به مردم، گفت: مردم ایران برای پیروزی انقلاب در صحنه حضور داشتند و همیشه پشتیبانی خود را نشان داده‌اند لذا مسئولان باید در خدمت به مردم همه تلاش خود را به کار بگیرند چرا که برای پیروزی انقلاب، جوانان زیادی جان خود را تقدیم کردند.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب، درهای پیشرفت به روی ملت ایران گشوده شد، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب، عرصه برای پیشرفت مهیا شد و امروز ایران در عرصه پزشکی، علمی و سایر عرصه‌ها موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم خدمات قابل توجهی را در بخش‌های مختلف ارائه داده و لازم است که همچنان در راستای خدمت به مردم گام برداریم.

مرادی با اشاره به اینکه ۵۰۰ طرح همزمان با دهه‌فجر در بروجرد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: در مجموع برای این تعداد پروژه یک‌هزار و ۳۷۱ میلیارد تومان هزینه شده است که میزان اشتغال‌زایی این تعداد طرح ۲ هزار و ۵۰۰ نفر غیرمستقیم و یک‌هزار و ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم است.

وی با اشاره به انتخاب اسفندماه امسال، افزود: برای برگزاری انتخابات پیش‌رو، ۲۷۰ شعبه در شهرستان بروجرد در نظر گرفته شده که از این تعداد ۵۶ شعبه به صورت سیار خواهند بود و همچنین ۲۵ شعبه هم به بانوان اختصاص داده شده است.

فرماندار بروجرد بیان کرد: تاکنون ۲۵ نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی برای ضبط برنامه تلویزیونی ثبت‌نام نمودند و این کار فرصتی است تا برنامه‌های خود را ارائه دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از