حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

۵۰ هزار لرستانی در طرح «مسطورا» شرکت کردند

۵۰ هزار لرستانی در طرح «مسطورا» شرکت کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: همزمان با ماه رمضان ۵۰ هزار لرستانی در طرح «مسطورا» شرکت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: در راستای اُنس بیشتر با قرآن و ترویج گفتمان قرآنی در زندگی‌ها، طرحی به نام «مسطورا» برنامه‌ریزی شد که زندگی با آیه‌ها در قالب این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا شد.

وی افزود: در ماه رمضان امسال تبیین و حفظ ۳۰ فراز از آیات پُرکاربرد قرآنی در زندگی‌ها در اولویت قرار گرفت که خوشبختانه این طرح بسیار مورد استقبال واقع شد به طوری که پیش‌بینی ما شرکت حدود ۲۵ هزار نفر در این طرح بود که آمار شرکت‌کنندگان در این طرح به بیش از ۵۰ هزار نفر رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح در استان لرستان، شرکت‌کنندگان در این طرح، در بخش حفظ قرآن کریم، از یک تا ۳۰ آیه شرکت کردند.

وی با اشاره به اهداف این طرح گفت: ترویج آیات قرآنی در زندگی، اُنس با قرآن، حفظ آیات قرآن و عمل به آیه‌ها از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح بود که با توجه به نقش مهم قرآن در زندگی این طرح به اجرا درآمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی بیان کرد: قرآن کتابی است که برای همه نسل‌ها و در همه بخش‌ها دستوراتی دارد که عمل به آن انسان را در مسیر درست قرار می‌دهد از همین رو باید تلاش کرد تا با اجرای چنین طرح‌هایی، اُنس با قرآن بیشتر شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از