حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
وزیر آموزش و پرورش:

۵۰ هزار معلم جدید امسال استخدام شدند

۵۰ هزار معلم جدید امسال استخدام شدند

وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال با استخدام ۵۰ هزار معلم جدید شاهد استخدام تاریخی و بی‌سابقه بودیم.

به گزارش سفیرافلاک، رضا مراد صحرایی با بیان اینکه امسال با استخدام ۵۰ هزار معلم جدید شاهد استخدام تاریخی و بی‌سابقه بودیم، اظهارداشت: بیشترین آمار استخدام در سابقه مجموعه آموزش‌وپرورش، 40 هزار نفر بوده است.

وی با بیان اینکه معلمان افسران تمدن ساز هستند، از استخدام تعداد کثیری معلمان دیگر تا 6 ماه آینده خبر داد و افزود: آموزش‌وپرورش در خراسان‌شمالی نیز یک هزار معلم جدید را جذب کرده است که اتفاق مهمی است زیرا این معلمان استخدام شده از مهم‌ترین و دغدغه‌مندترین افراد انتخاب و برگزیده شده‌اند.

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه باید قدرشناس معلمان باشیم، عنوان کرد: معلمی کارمندی نیست و وظیفه دولت و مجلس تأمین معیشت معلمان و وظیفه خانواده‌ها حفظ شأن و منزلت آنان است.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم شأن معلم را نشان دهیم باید از خودمان آغاز کنیم با این استدلال و منطق که چرخ پیشرفت کشور به دستان معلمان می‌چرخد چون معلمان آموزنده نیکی‌ها و جایگزین ناپذیر هستند.

صحرایی گفت: یکی از وظایف مهم ما آشنایی دانش‌آموزان با آداب و سنن محلی و یاددادن اندیشه اسلامی به آنان است ما نگهبان مغزها هستیم لذا شأن و منزلت معلمان بسیار بالا است و این رسالت بزرگ و عظیم را باید پاس داشت.

انتهای خبر/

منبع: فارس

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از