حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل تعاون روستایی لرستان:

۵۵ هزار تن نهاده دامی توزیع شد

۵۵ هزار تن نهاده دامی توزیع شد

مدیرکل تعاون روستایی لرستان گفت: ۵۵ هزار تن نهاده دامی با هدف کاهش قیمت گوشت قرمز در بین دامداران لرستان توزیع شد.

به گزارش سفیرافلاک، با توجه به اینکه قیمت گوشت روند افزایشی داشته، تعاون روستایی با توزیع نهاده دامی در بین دامداران تلاش کرده تا قیمت گوشت کاهشی شود.

غلامعلی فتحی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: با توجه به اینکه قیمت گوشت بالاست و یکی از دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز، قیمت نهاده‌ها عنوان شده است، از همین رو تعاون روستایی اقدام به توزیع نهاده‌ها با قیمت مناسب‌تری نموده تا در کاهش قیمت گوشت موثر باشد.

وی افزود: در همین راستا تاکنون ۵۵ هزار تن نهاده دامی در استان لرستان توزیع شده که این نهاده‌ها با ۳۰ درصد کاهش قیمت، به دست دامدار رسیده است.

مدیرکل تعاون روستایی لرستان تصریح کرد: این نهاده‌ها شامل سبوس، کنسانتره، کنجاله‌سویا، ذرت دامی، جو، ذرت علوفه‌ای و سایر نهاده‌هاست که هدف از این کار کاهش قیمت گوشت قرمز است.

فتحی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی تلاش می‌شود که تا پایان سال بیش از ۲۵ هزار تن دیگر نهاده دامی با قیمت مناسب در اختیار دامداران قرار گیرد.

وی با اشاره به فصل کاشت گفت: برای کمک به کشاورزان و تسهیل در فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، ۲ هزار و ۳۴ تن کود شیمیایی و ۱۰ هزار کیلوگرم سموم در اختیار کشاورزان قرار گیرد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از