حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون بازرسی و نظارت صمت لرستان:

۶۱ پرونده تخلفاتی برای مشاوران املاک تشکیل شد

۶۱ پرونده تخلفاتی برای مشاوران املاک تشکیل شد

معاون بازرسی و نظارت صمت لرستان گفت: از ابتدای اجرای طرح تشدید نظارت بر مشاوره‌های املاک در استان، ۶۱ پرونده تخلفاتی برای مشاوران املاک تشکیل شد.

امیر طولابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ هزار بازرسی از واحدهای مختلف صنفی، تولیدی و صنعتی در سطح استان لرستان انجام شده که این بازرسی‌ها با حضور تیم‌هایی به صورت مستمر و با هدف کنترل و نظارت بر بازار صورت گرفته است.

وی افزود: در این بازرسی‌ها یک‌هزار و ۱۰۰ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد تومان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که تخلفات در بخش‌های مختلف گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب بوده است.

معاون بازرسی و صمت صنعت، معدن و تجارت لرستان از اجرای طرح نظارت بر مشاوران املاک در استان خبر داد و گفت: در طرح نظارت بر مشاورین املاک که از اردیبهشت ماه آغاز شده، تاکنون ۶۱ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

طولابی عنوان کرد: همچنین در حوزه حمل و نقل مسافر بیش از ۱۰۰ فقره پرونده تخلفاتی، در حوزه پوشاک بیش از ۳۰۰ فقره و در حوزه لوازم یدکی خودرو ۱۰۰ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح سه ماهه دوم سال نیز نظارت ویژه بر انبارها را در دستور کار داریم و علاوه بر این نیز برخورد شدید با کالای قاچاق و تقلبی انجام می‌گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از