حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیر جهاد کشاورزی بروجرد:

۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در بروجرد انجام شد

۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در بروجرد انجام شد

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در بروجرد انجام شد و مشکلی در تولید مرغ وجود ندارد.

جواد گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: در حال حاضر در تولید مرغ برای شهرستان مشکلی وجود ندارد و دو روز گذشته ۵۰ تن مرغ در بروجرد کشتار شد که از این میزان ۳۲ تن در شهرستان توزیع و مابقی به شهرهای دیگر ارسال شد.

وی افزود: بروجرد در استان رتبه اول تولید مرغ را دارد ولی افزایش قیمت در شهرهای اطراف سبب شده تا در برخی از موارد شاهد نوسان و تلاطم در بازار مرغ باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد تصریح کرد: در همین راستا چندین طرح در حال اجراست که با این اقدامات، بروجرد قطب تولید مرغ می‌شود.

گودرزی با اشاره به نظارت بر بازار مرغ برای جلوگیری از تخلفات، بیان کرد: متاسفانه در برخی از موارد شاهد تخلفاتی از سوی مرغ‌فروشان و یا سودجویان هستیم که در صورت مشاهده به شدت برخورد می‌شود و بازرسان سعی دارند تا بر ۴۰۰ واحد مرغ فروشی نظارت کنند.

وی با اشاره به جوجه‌ریزی در بروجرد گفت: در این ماه تاکنون ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده که ظرف چند روز آینده این رقم به یک میلیون قطعه می‌رسد.

مدیرجهاد کشاورزی بروجرد با اشاره به توزیع اقلام پرمصرف شب یلدا، گفت: طی برنامه‌ریزی انجام شده نظارت بازرسان بر بازار شب یلدا مضاعف شده و بیش از ۵۰ تن میوه شامل پرتقال و سیب با قیمت مناسب در بازار توزیع می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از