حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها:

۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد

۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد

مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان گفت: امسال ۸۰ سری جهیزیه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

نرگس بیرانوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: خیرین در طول سال و به مناسبت‌های مختلف، افراد نیازمند تحت پوشش موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها را یاری می‌کنند که در حال حاضر ۹ هزار نفر از نیازمندان در قالب ۳ هزار خانوار تحت پوشش قرار دارند.

وی افزود: یکی از اقدامات این موسسه، تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تحت پوشش است که این افراد بتوانند با تهیه اقلام مورد نیاز، زندگی مشترک خود را آغاز نمایند که با همراهی خیرین امسال ۸۰ سری جهیزیه تهیه و در بین آن‌ها اهدا شده است.

مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان با بیان اینکه برای تهیه هر سری جهیزیه بیش از ۳۰ میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: در مجموع این تعداد جهیزیه با ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه تهیه و طی مراسمی به نوعروسان اهدا گردید.

بیرانوند عنوان کرد: از دیگر اقدامات این موسسه، اهداء ۱۲۰ کارت هدیه به برخی از خانوارهای تحت پوشش بود که به مناسبت ماه رجب، به هر خانوار ۵۰۰ هزار تومان اهدا شد.

وی با اشاره به اعیاد شعبانیه و نیمه‌شعبان، گفت: به همین مناسبت نیز مواکبی از سوی این موسسه در جمکران برپا خواهد شد و در کنار آن نیز، برنامه‌های فرهنگی به این مناسب برنامه‌ریزی شده که اجرا می‌شود.

مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان خاطرنشان کرد: باتوجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و ماه رمضان، برنامه‌ریزی با کمک خیرین انجام شده که بسته‌های معیشتی شامل اقلام ویژه این مناسبت‌ها تهیه و در اختیار خانوارهای تحت پوشش قرار گیرد.

بیرانوند یادآورشد: خوشبختانه خیرین در استان لرستان، این موسسه خیریه را به خوبی همراهی می‌کنند و همین سبب شده تا آبشار عاطفه‌ها در راستای ایجاد اشتغال، کمک هزینه ازدواج، تهیه جهیزیه، کمک هزینه تحصیل، بسته معیشتی و تهیه اقلام منزل نیازمندان، اقدامات خوبی را انجام دهد.

وی گفت: هر یک از خیرین به هر اندازه که توان مالی دارند می‌توانند کمک کنند که در مجموع منجر به یاری‌رساندن به نیازمندان خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از