حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
‍ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

۹۶۵میلیارد تومان به بخش آب لرستان اختصاص یافت

۹۶۵میلیارد تومان به بخش آب لرستان اختصاص یافت

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: امسال ۹۶۵ میلیارد تومان به بخش آب اختصاص داده شده که ۶۰۵ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، داریوش حسن‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران یکی از برکات انقلاب اسلامی را ساخت سدها دانست و اظهارداشت: پیش از از پیروزی انقلاب در استان لرستان هیچ سدی احداث نشده بود اما هم اکنون در استان هفت سد فعال در دست ساخت داریم که شش سد در حوزه فعالیت شرکت آب منطقه‌ای لرستان و سد رودبار توسط شرکت آب نیرو در دست اجراست.

وی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب را تامین آب شرب و بهداشتی برای تمامی شهرها و اکثر روستاها برشمرد و افزود: در این زمینه از کشورهایی هستیم که در رتبه بالای جهانی قرار داریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با بیان اینکه اعتبارات خوبی به بخش آب کشور تزریق شده است و دولت طرح‌هایی را به‌صورت اضطراری در دست اجرا دارد گفت: سال گذشته شرکت آب منطقه ای لرستان با جذب ۸۵۲ میلیارد تومان در بخش آب، رتبه نخست استانی را کسب کرد و ۳۰ درصد از اعتبارات استانی در بخش آب استان هزینه شد.

وی تصریح کرد: امسال هم ۹۶۵ میلیارد تومان به بخش آب اختصاص داده شده که ۶۰۵ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده و سبب رشد خوب در پروژه‌های استان لرستان شده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه سد کمندان ازنا در آستانه آبگیری است و در دور دوم سفر ریاست جمهوری عملیات آبگیری آن شروع می‌شود گفت: عملیات اجرایی شبکه سدهایی که متوقف شده بود هم اکنون فعال بوده و در صورت به بهره‌برداری مردم استان از برکات فراوان آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای خبر /

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از