حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده انتظامی لرستان:

۹ تن مواد مخدر در لرستان کشف شد

۹ تن مواد مخدر در لرستان کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: ۹ تن و ۳۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ در لرستان کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار یحیی الهی امروز در مراسم افتتاحیه تعالی رفتار و بصیرت‌افزایی کارکنان انتظامی لرستان که در سالن بصیرت این فرماندهی برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۲ هزار و ۵۳۳ طرح نقطه‌ای، منطقه‌ای، حجمی و مشترک در سطح استان لرستان اجرا شده است.

وی با اشاره سرقت در لرستان کاهش ۱۳ درصدی داشته است: ۴ هزار و ۲۱۱ سارق و ۱۶۱ مالخر دستگیر شدند که ۲۱۹ سارق در قالب ۸۸ باند سرقت متلاشی و از این باندها در مجموع ۸۱۰ فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با بیان اینکه هزار ۱۶۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که در خارج از استان و داخل استان سرقت شده بودند، کشف شد گفت: به منظور مبارزه با مواد مخدر۲۷۰ قاچاقچی و ۲ هزار و ۲۲۵ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند و ۹ تن و ۳۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شد.

وی به انهدام ۱۹ باند قاچاق سلاح و مهمات در سطح استان اشاره کرد و اظهارداشت: در بحث جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز نیز در مجموع ۳ هزار و ۳۰۷ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی کشف شد، در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی یک هزار و ۲۲۵ دستگاه خودرو حامل قاچاق توقیف شد که ارزش ریالی کالای مکشوفه از ابتدای سال تاکنون تقریباً ۷ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۷ درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

 الهی افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۳۲۷ اراذل و اوباش سطح‌دار در استان شناسایی و دستگیر شدند که پنج تا شش نفر از این افراد را در خارج استان و با اشراف اطلاعاتی دستگیر کردیم و خوشبختانه در بحث برخورد با اراذل و اوباش امسال نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد افزایش برخورد داشتیم.

وی عنوان کرد: در بحث اقدامات پیشگیرانه در تیراندازی مراسمات نیز با اقدامات خوبی که انجام گرفته شاهد کاهش ۱۲ درصد کاهش تیراندازی بوده‌ایم و در این زمینه هم تعداد ۳۲۰ نفر عامل تیراندازی‌ها شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه تصادفات استان ۱۰ درصد کاهش داشته است گفت: در حوزه تصادفات جرحی ۲۶ درصد و در تصادفات فوتی شاهد ۶ درصد کاهش بوده‌ایم که تلاش ما این است با همکاری تمامی دستگاه‌های متولی آن را به حداقل برسانیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از