حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان مطرح کرد:

۱۱هزار متقاضی واجد شرایط مسکن‌ ملی در بروجرد

۱۱هزار متقاضی واجد شرایط مسکن‌ ملی در بروجرد

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: از ۳۲ هزار متقاضی مسکن در طرح نهضت ملی در بروجرد ۱۱ هزار متقاضی واجد شرایط هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، بهزاد شاکرمی در جلسه شورای مسکن بروجرد که در فرمانداری برگزار شد، اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات، بحث مسکن است که باید این مهم دغدغه همه مسئولان باشد که در این راستا طرح نهضت ملی مسکن مطرح شد و خوشبختانه بروجرد یکی از شهرهای موفق در این بخش است.

وی تامین زمین را یکی از مشکلات طرح نهضت ملی برشمرد و افزود: در استان به خاطر توپوگرافی، در تامین زمین مشکلاتی وجود دارد و باید تلاش کرد هر جایی زمین به اندازه کافی وجود دارد به سمت ساخت واحدهای ویلایی حرکت کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: در بروجرد ۳۲ هزار متقاضی مسکن در طرح نهضت ملی ثبت‌نام کرده که ۱۱ هزار متقاضی واجد شرایط هستند و بروجرد در واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت نیز موفق بوده و در ماه‌های بعدی تعدادی دیگر واگذار خواهد شد.

شاکرمی بیان کرد: در بروجرد یک‌هزار و ۷۰۰ متقاضی زمین در طرح جوانی جمعیت وجود دارد که حدود ۱۵۰ هکتار زمین در این راستا نیاز است و در بروجرد بانک مسکن در این زمینه پای کار بوده است.

وی عنوان کرد: اگر بانکی در تامین منابع مشکل دارد باید اطلاع دهد تا پیگیری صورت گیرد اما یکی از مشکلات در بروجرد، صدور پروانه است که انتظار داریم شهرداری کمک نماید.

در ادامه مسلم مرادی فرماندار بروجرد گفت: همه باید در حوزه مسکن همکاری لازم را داشته باشند و بانک‌ها در راستای پرداخت تسهیلات پاسخگو باشند.

وی افزود: باتوجه به کرایه‌های بالای مسکن، لازم است تلاش کرد تا مستاجران هم زودتر بتوانند صاحب‌خانه شوند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: از هم‌اکنون تشکیل هر تعاونی جدید در بروجرد ممنوع است تا این تعاونی‌ها ساماندهی شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از