حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول اردویی راهیان‌نور سپاه لرستان:

20 هزار لرستانی به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند

20 هزار لرستانی به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند

مسئول اردویی راهیان‌نور سپاه لرستان گفت: امسال 20 هزار لرستانی به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند که اعزام دانش‌‍آموزان از اول آبان آغاز می‌شود.

به گزارش سفیرافلاک، اردوی راهیان‌نور یکی از بهترین اقدامات فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع‌مقدس است که هرساله با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

مرتضی سپهوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال ۲۰ هزار لرستانی به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند که بخش عمده اعزام از نیمه دوم سال انجام خواهد شد.

وی افزود: براساس سهمیه‌های اعلامی، در نیمه دوم امسال ۷ هزار دانش‌آموز اعزام می‌شود که اعزام دانش‌آموزان مقطع متوسطه از اول آبان‌ماه آغاز می‌شود.

مسئول اردویی راهیان‌نور سپاه لرستان تصریح کرد: در نیمه اول سال ۲ هزار و ۶۰۰ نفر اعزام شدند و قرار است که بیش از ۱۰ هزار نفر از اقشار مختلف از آبان تا اسفندماه راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شوند.

سپهوند بیان کرد: با توجه به اینکه اعزام اردوی راهیان‌نور یک کار فرهنگی است که در ترویج ایثار و شهادت نقش مهمی دارد، بسیار مورد استقبال اقشار مختلف خصوصاً دانش‌آموزان و دانشجویان قرار دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از