حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سرپرست شعب بانک مسکن لرستان:

4 هزار فقره تسهیلات مسکن پرداخت شد

4 هزار فقره تسهیلات مسکن پرداخت شد

سرپرست شعب بانک مسکن لرستان گفت: بانک مسکن در استان ۴ هزار و ۳۸۶ فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف مسکن قرارداد منعقد نموده و تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، داریوش عالی‌پور در جلسه شورای مسکن بروجرد که در فرمانداری برگزار شد، اظهارداشت: بانک مسکن در استان ۴ هزار و ۳۸۶ فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف قرارداد منعقد نموده و تسهیلات پرداخت شده که از این تعداد هزار فقره مربوط به مسکن‌های حمایتی بوده است.

وی افزود: برای بیش از ۴ هزار  فقره قراردادی که صورت گرفته، ۱۵ هزار میلیارد تومان تامین اعتبار شده که از این میزان ۱۱ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است و در بروجرد ۲ هزار و ۶۷۸ فقره مربوط به مسکن‌های حمایتی است، همچنین برای ۵۹۱ واحد تامین مالی انجام شده و ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تامین مالی صورت گرفته است.

سرپرست شعب بانک مسکن لرستان تصریح کرد: در استان تاکنون ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مسکن پرداخت شده و باتوجه به اینکه سهم استان در اجرای این طرح مسکن سالانه ۳۰ هزار واحد است ولی تاکنون برای ۹ هزار و ۵۰۰ واحد زمین تهیه و منابع آن تامین شده است.

در ادامه احمد پارسا رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد بیان کرد: کل متقاضیان مسکن ملی در بروجرد ۳۲ هزار و ۱۳۰ نفر است که ۵ هزار و ۴۲۳ نفر تائید نهایی شدند که از این تعداد یک‌هزار و ۳۷۱ نفر مددجویان بهزیستی و یک‌هزار و ۳۵۸ نفر مددجویان کمیته امداد هستند.

وی افزود: در حوزه جوانی جمعیت، یک‌هزار و ۷۳۶ متقاضی در بروجرد وجود دارد که یک‌هزار و ۱۴۹ نفر تائید شدند، در حوزه خودمالکی نیز یک‌هزار و ۷۱۴ واحد موفق به تشکیل پرونده شده و به بانک‌ها معرفی شدند ولی ۵۵۶ واحد موفق به عقد قرارداد گردید.

پارسا بیان کرد: در حوزه ودیعه مسکن نیز، ۲۳ هزار متقاضی وجود دارد که ۵ هزار و ۵۷۰ نفر این هزینه را دریافت کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از