حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس دادگستری بروجرد:

45هزار پرونده در دادگستری بروجرد رسیدگی شده است

45هزار پرونده در دادگستری بروجرد رسیدگی شده است

رئیس دادگستری بروجرد گفت: طی یک سال گذشته 45 هزار و 700 پرونده در دادگستری رسیدگی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» خیرعلی کرمی‌عالم ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بروجرد با اشاره به هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: هفته قوه قضائیه به مناسبت شهادت شهید بهشتی و همراهانش نامگذاری شده که این شهید بزرگوار مردی بسیار متواضع، سخت‌کوش و منظم بود که در مسیر خدمت به شهادت رسید.

وی افزود: کار در دستگاه قضا بسیار سخت است و یکی از افتخارات دستگاه قضا در انقلاب اسلامی ایران این است که تا همیشه عدالت را سرلوحه کا خود قرار داده و اهتمام ورزیده که تلاش دستگاه قضا، برگرفته از اندیشه‌های اسلامی و در راستای خدمت به مردم بوده است.

رئیس دادگستری بروجرد عنوان کرد: عدالت مقوله‌ای است که بشر تشنه آن است و هر زمان قرار است افتخارات دستگاهی بیان شود از عدالت سخن گفته می‌شود لذا دستگاه قضایی در رتبه عالی از نظر رضایتمندی عمومی که یکی از اهداف این دستگاه است قرار گرفته است.

کرمی‌عالم بیان کرد: مسئولیت خطیری که توسط دستگاه قضا صورت می‌گیرد، عدالت است و افرادی در این سنگر جهاد می‌کنند و هر حکومتی که بیشترین خدمات را به مردم داشته باشد، حکومت مطلوب و مورد تائید خداست.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات پیش‌رو گفت: انتخابات هفته آینده بسیار حساس و حماسه‌ای بزرگ است و باید تلاش کرد تا با شناخت رای دهیم البته این نامزدها مورد تائید شورای نگهبان هستند اما انتخاب اصلح مهم است و انتخاب اصلح یعنی رهایی از مشکلات، از بین رفتن معضل بیکاری و مهار کردن تورم و کسی که این شایستگی را دارد باید انتخاب کنیم.

رئیس دادگستری بروجرد عنوان کرد: عموم مردم باید بیش از پیش دقت کنند تا فردی اصلح برای خدمت به خودشان را انتخاب نمایند و با حضور پرشور بار دیگر اقتدار را به دنیا نشان می‌دهند.

کرمی‌عالم با اشاره به اقدامات صورت گرفته دادگستری بروجرد طی یک سال گذشته افزود: طی یک سال گذشته در اداره ثبت اسناد ۱۸ هزار و ۶۵۰ سند تک برگ صادر شده است، همچنین در این مدت در راستای نقشه کاداستر از ۸۵ هزار هکتار اراضی زراعی، ۷۱ درصد تثبیت شده است.

وی یادآور شد: در این مدت دو هزار و ۴۹۵ مورد واقع ازدواج ثبت شده و ۹۲۰ طلاق صورت گرفته است و هم‌چنین ۴۵ هزار و ۷۰۰ پرونده در دادگستری رسیدگی شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از