حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان:

آمریکا دانشگاه‌ را به میدان جنگ تبدیل کرد

آمریکا دانشگاه‌ را به میدان جنگ تبدیل کرد

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان گفت: در کشور آمریکا حتی کوچک‌ترین مطالبات قشر فرهیخته را برنمی‌تابند و با گسیل داشتن ارتش و نیروهای نظامی دانشگاه‌ها را به میدان جنگ تبدیل می‌کنند.

حجت‌الاسلام مجید مؤیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در رابطه با سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، اظهار داشت: اتفاقی که امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد آن هستیم یک‌بار دیگر زاویه برخورد غرب نسبت به اتفاقاتی که در سایر کشور‌ها رقم می‌خورد و اعتراضات و مطالبات در کشور خود را به همگان نشان داد.

وی افزود: آزادی بیان برای آمریکا به گونه دیگری معنا پیدا می‌کند، وقتی صحبت از آزادی بیان است آمریکایی را می‌بینیم که نسبت به کوچک‌ترین برخورد‌های قانونی در کشور‌های آزادی خواه مانند جمهوری اسلامی ایران آنچنان بوق‌های رسانه‌ای خود را به صدا در می‌آورد که همگان فکر می‌کنند در کشور ایران اختناق و جلوگیری از آزادی بیان حاکم است.

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان تصریح کرد: چند سال قبل رهبر معظم انقلاب در یک نامه جوانان ساکن کشورهای غربی و وجدان بیدار آن‌ها را مخاطب قرار می‌دهد و از دولت‌های حاکم بر دستگاه سیاسی غرب اظهار ناامیدی می‌کند، در کشور آمریکا حتی کوچک‌ترین مطالبات قشر فرهیخته را برنمی‌تابند و با گسیل داشتن ارتش و نیروهای نظامی دانشگاه‌ها را به میدان جنگ تبدیل می‌کنند.

حجت‌الاسلام مؤیدی بیان کرد: امروز شاهد هستیم جوانانی که در نامه مقام معظم رهبری مخاطب قرار گرفتند با درک شرایط حساس غزه و نگاه حق طلبانه به دفاع از مظلوم پرداختند و ندای مردم مظلوم غزه که در یک باریکه جغرافیایی بسیار محدود توسط رژیم خبیث و منحوس صهیونیستی به بدترین شکل خاموش می‌شود را در قلب آمریکا زنده می‌کنند و فریاد می‌زنند.

وی عنوان کرد: این یکی دیگر از معجزات خداوند متعال است که وعده حمایت از افرادی را می‌دهد که در برابر ظلم، جور و استبداد آرام نمی‌نشینند و قیام می‌کنند، وجدان‌های آزادی خواه به ویژه جوانانی که در قلب آمریکا جزء قشر نخبه هستند ندای حق‌طلبی و مبارزه با استبدادِ صهیونیستِ خبیث را سر می‌زنند که نوید آزادی و رهایی از چنگ استعمار را به همه مردم جهان بشارت می‌دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از