حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

ایران در حوزه مردم‌سالاری دینی نامدار است

ایران در حوزه مردم‌سالاری دینی نامدار است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: کشور ما در انتخابات یکی از کشورهایی است که در حوزه مردم‌سالاری دینی، نامدار است و ملت ایران از این فرصت برای تعیین سرنوشت استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احمد حسنوند صبح امروز در شعبه اخذ رای مسجد حضرت فاطمه(س) بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: یکی از مولفه‌های قدرت در نظام ما برگزاری انتخابات و مشارکت پرشور در انتخابات است.

وی افزود: امروز حضور مردم در هر انتخاباتی می‌توانند نشانه حمایت ملی از حکومت و نظام باشد و کشور ما در انتخابات یکی از کشورهایی است که در حوزه مردم‌سالاری دینی، نامدار است و ملت ایران از این فرصت برای تعیین سرنوشت استفاده می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: در روزگاری هستیم که در برخی از حکومت‌هایی که مدعی دموکراسی دارند، مبنای انتخابات آن‌ها بر مبنای جریانات سیاسی تک بُعدی است و با حکم دادگستری مقام اول حکومت آن‌ها مشخص می‌شود ولی در ایران مردم‌سالاری دینی به معنای واقعی وجود دارد و مردم خودشان در سرنوشت کشور مشارکت می‌کنند.

حسنوند بیان کرد: امروز در شرایطی هستیم که تغییرات زیادی در جهان در حال وقوع است که در این شرایط یک رئیس قوه مجریه قوی می‌تواند قدر سهم جمهوری اسلامی ایران را در تغییرات جهانی مشخص کند و به نفع جمهوری اسلامی ایران تمام کند.

وی با بیان اینکه فردی می‌تواند رئیس‌جمهور قوی ما شود که هم از مشارکت بالایی برخوردار باشد و هم شاخصه‌های رئیس‌جمهور اصلح را داشته باشد، گفت: اگر بتوانیم رئیس‌جمهور انقلابی، کسی که معتقد به پشتیبانی مردم باشد، اعتقاد به مبانی اسلامی داشته باشد و دنبال حل مشکلات باشد را انتخاب کنیم، چنین فردی در عرصه بین‌المللی هم می‌تواند حامی ملت ایران باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: باید به فرامین رهبری در خصوص انتخاب اصلح توجه کنیم و در این شرایطی که در جهان وجود دارد کمک شود رئیس‌جمهور متدین، انقلابی و کسی که بتواند مشکلات مردم را حل کند انتخاب شود. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از