حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

حماسه‌ای از جنس حضور برای انتخاب اصلح

حماسه‌ای از جنس حضور برای انتخاب اصلح

در انتخابات باید با حضور حماسه‌ساز فرد اصلحی را برای اداره، توسعه، پیشرفت، رشد و بالندگی کشور انتخاب کنیم که راه‌ها و گره‌ها را باز کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، انتخابات باعث رشد و بالندگی کشور می‌شود و بر اساس گفته‌های مقام معظم رهبری آنچه در انتخابات اهمیت دارد مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح است.

همگان باید در انتخابات شرکت کنند و در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم باشند، بعد از مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح اهمیت دارد که مردم باید اداره امور کشور را به فرد شایسته بسپارند.

حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می‌کشد و انتخاب فرد اصلح رشد، پیشرفت و توسعه کشور را به دنبال دارد.

بعد از شهادت شهید رئیسی انتخابات زودهنگامی را پیش رو داریم و باید بار دیگر با حضور حماسه‌ساز فرد اصلحی را برای اداره، توسعه، پیشرفت، رشد و بالندگی کشور انتخاب کنیم که راه‌ها و گره‌ها را باز کند.

 

شهید رئیسی اقتدار جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد

حجت‌الاسلام فرشاد رواد مسئول عقیدتی سیاسی سپاه لرستان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: همه افرادی که از فیلتر شورای نگهبان می‌گذرند اصلح هستند اما ما باید فردی را انتخاب کنیم که شایسته‌تر و اصلح‌تر است و شایستگی‌هایی را که نسبت به مبانی انقلاب وجود دارد برای ریاست جمهوری داشته باشد.

وی افزود: دولت سیزهم با مجاهدت شبانه‌روزی کار می‌کرد و انتظارات را در سطحی قرار داده که هر کسی بخواهد در مقام ریاست جمهوری قرار بگیرد باید مانند شهید رئیسی خادم مردم باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه لرستان تصریح کرد: ضرورت انتخابات درجایی احساس می‌شود که نمایانگر اقتدار کشور در چشم جهانیان است این رأی‌ها جمع می‌شوند و نظام دموکراسی و جمهوریت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام رواد بیان کرد: حضور حداکثری و انتخاب اصلح در چشم دنیا دیده می‌شود و جهانیان انتخابات کشور ما را رصد می‌کنند بنابراین مهم است در انتخابات شرکت و نامزد اصلح را انتخاب کنیم.

وی عنوان کرد: مهمترین شاخصه‌ای که یک رئیس جمهور باید داشته باشد این است که علاوه بر پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی خادم مردم باشد، رئیس جمهور باید بتواند عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در خارج از مرز‌ها و در داخل ایران حفظ کند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه لرستان با اشاره به خدمات شهید رئیسی، گفت: شهید رئیسی اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد، مبانی انقلاب را بیان کرد، از حقانیت جبهه مقاومت دفاع کرد، برای دفاع از منافع و مردم ایران در میدان بود، به کسی باج نمی‌داد، به نظام جمهوری اسلامی پایبند بود و منافع ملت و کشور در کنار خطوط قرمز نظام برایش مهم بود.

حجت‌الاسلام رواد یادآور شد: دولت شهید رئیسی احیاء واحد‌های تولیدی و ایجاد اشتغال در همه کشور را انجام داد در استان لرستان نیز واحد‌های تولیدی در حال راه‌اندازی‌اند، حرکت‌های بسیار بزرگی در لرستان انجام شده که اگر مسئولان راه را ادامه دهند مردم ثمره آن را خواهند دید.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده نیز باید مانند شهید رئیسی باشد، یک رئیس جمهور مقتدر که اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نشان دهد و از منافع ملت دفاع کند.

 

حضور حداکثری در انتخابات حماسه تشییع شهدای خدمت را تکمیل می‌کند

حجت‌الاسلام مراد امیدی امام جمعه الشتر در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: همه نامزدهای انتخابات مورد تأیید شورای نگهبان هستند بنابراین برای آن‌ها احترام قائل هستیم و هرکدام رأی بیاورند برنده اصلی نظام جمهوری اسلامی است در این راستا ما باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تبلیغ کنیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی در دنیا شناخته شده و به عنوان پشتیبان مقاومت و مظلومیت در دنیا معرفی شده است، اکنون در دانشگاه‌های غرب دانشجویان کشور‌های مختلف به پشتوانه کشور ایران قیام کرده‌اند و انتظار جامعه بین‌المللی از ایران انتظار معقولی است.

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه شهادت شهید رئیسی در روحیه مردم تأثیرگذار است، تصریح کرد: باید به روحیه معنوی که در کشور وجود دارد توجه کنیم و شخصی که انتخاب می‌شود باید در مسیر انقلاب و نظام حرکت کند و دلسوز مردم باشد، رئیس جمهور آینده باید راه شهید رئیسی را تقویت کند و مسیر شهید رئیسی را با قدرت و امید بیشتر ادامه دهد.

حجت‌الاسلام مرادی بیان کرد: مردم در روزگار ما در انتخاب‌ها اشتباه نمی‌کنند به‌ویژه بعد از شهادت شهید رئیسی بینش و دیدگاه مردم تقویت شد، در فضای پیش رو باید بصیرت‌زایی کرد که لازم است افراد سرشناس، اصحاب رسانه و اهل قلم وظیفه تبیین را انجام دهند.

وی با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام در انتخابات، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران خانواده ماست و در یک خانواده نیاز به جنگ و دعوا نیست، تخریب‌ها با اصول دین ما سازگاری ندارد.

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه رئیس جمهور و مسئولان نباید از مردم جدا باشند، گفت: فاصله بین مردم و مسئولان در دولت شهید رئیسی کم و نقش مردم در دولت سیزدهم برجسته شد، انتظار داریم در دولت پیش رو ضمن برجسته شدن نقش مردم رئیس جمهور با شعار‌های اوایل انقلاب رو به جلو حرکت کند.

امید است مردم در انتخابات پیش رو حضور پرشور و پررنگی داشته باشند و با حضور حداکثری حماسه تشییع شهدای خدمت را کامل و با انتخاب فرد اصلح یک مدیر قدرتمند را برای ادامه راه شهید رئیسی انتخاب کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از