حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان:

۱۴۰ کلاس درس با مشارکت خیرین احداث می‌شود

۱۴۰ کلاس درس با مشارکت خیرین احداث می‌شود

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان گفت: امسال ۴۴ پروژه آموزشی در قالب ۱۴۰ کلاس درس با مشارکت خیرین در لرستان احداث می‌شود.

محمدعلی رضوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: در حال حاضر ۴۴ پروژه خیرساز آموزشی در استان لرستان در دست ساخت است که با تکمیل این پروژه‌ها، بیش از ۱۴۰ کلاس درس برای تحصیل دانش‌آموزان آماده می‌شود.


وی افزود: تعدادی از پروژه‌ها تا نیمه اول سال و مابقی هم تا پایان سال تکمیل خواهد شد که این فضاهای آموزشی در روستاها، مناطق محروم و در سایر نقاطی که نیاز به کلاس درس دارند، احداث می‌شوند.


مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان تصریح کرد: سال گذشته خیرین مدرسه‌ساز بالغ بر ۱۶۷ میلیارد تومان برای احداث مدارس در استان کمک کردند و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بیش از ۵۰ میلیارد تومان کمک نقدی داشتند که این پروژه‌ها به ثمر برسد.


رضوی بیان کرد: سال گذشته ۱۹۲ پروژه مشارکتی توسط خیرین و دولت در استان احداث شد که در قالب ۳۰۵ کلاس درس و با زیربنای ۱۶ هزار متر مربع بوده و از این تعداد ۱۷ پروژه در قالب ۴۵ کلاس و با زیربنای ۳ هزار و ۱۶۱ متر مربع توسط خیرین و مابقی مشارکت بوده است.


وی یادآور شد: یکی دیگر از اقداماتی که در مجمع خیرین مدرسه‌ساز صورت می‌گیرد، احداث پروژه‌های حقوقی است که توسط بانک‌ها و بنیادهایی با هدف افزایش فضای آموزشی انجام می‌شود که سال گذشته ۱۵ پروژه در قالب ۵۳ کلاس درس و با زیربنای ۵ هزار و ۲۴۸ مترمربع ساخته شد.


مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خیرین مدرسه‌ساز همیشه برای ایجاد فضاهای آموزشی همکاری لازم را دارند و اگر افرادی تمایل دارند در این امر خداپسندانه مشارکت کنند، به هر اندازه که توان دارند می‌توانند کمک کنند تا کلاس‌های درس برای دانش‌آموزان ایجاد شود.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از